ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در 4 استان کشور از 29 آبان 97 آغاز شد. داوطلبان می توانند دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی را در همین صفحه دانلود نمایند. در این مقاله به شرح شرایط عمومی و اختصاصی ، مدارک و نحوه ثبت نام در آزمون استخدام تامین اجتماعی می پردازیم.

استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در 4 استان کشور از 29 آبان 97 آغاز شد

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تابعه مدیریت های درمان استان خوزستان، کرمان، کرمانشاه و اداره کل استان آذربایجان غربی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.

لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان و اداره کل مذکور به نشاني مندرج در این آگهي) در عناوین شغلی قید شده در فایل pdf عناوین شغلي و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.

 

کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97

سازمان تامین اجتماعی زمان ثبت نام را از اعلام نمود. متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای استخدام آموزش پرورش نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام: از 03/آذر/97 الی 14/آذر/97
زمان دریافت کارت آزمون: 10/دی/97 الی 12/دی/ 97
زمان آزمون : 14 /دی/ 97

سازمان تامین اجتماعی برای تامین نیروی انسانی دفتر فنی و مهندسی شهر تهران اقدام به جذب و استخدام افراد واجد شرایط از میان فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ، امیرکبیر ، علم و صنعت ایران، دانشگاه تهران، خواجه نصیر طوسی ، از طریق برگزاری آزمون کتبی ، انجام مصاحبه حضوری و گزینش ، نیروی مورد نیاز برای دفتر فنی و مهندسی تهران به صورت استخدام پیمانی ، جهت دعوت به همکاری ، جذب می نماید. متقاضیان گرامی می توانند جهت انجام ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام تامین اجتماعی را به دقت مطالعه نموده و از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام مطلع شوند و با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند و یا برای سهولت و سادگی در انجام مراحل ثبت نام آزمون تامین اجتماعی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند ، کارشناسان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی را برای متقاضیان گرامی انجام خواهند داد.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی کلیک کنید.

متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97 ، شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که به شرح آن می پردازیم:

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

  • داشتن تابعیت ایران
  • معتقد به نظام جمهوری ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مورد تایید قانون اساسی
  • دارای شرایط سنی حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن مطابق با شرایط اختصاصی استخدام
  • دارای گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی هاي لازم جهت استخدام در شغل مورد نظر
  • دارای برگ پایان خدمت و یا معافیت دائم
  • ملاک عمل براي محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام 97/6/13 و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام 97/6/6 می باشد.
  • ملاک محاسبه تاریخ معافیت دائم، و… به جز سن ، تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام یعنی مورخ 97/06/13 می باشد و ملاک محاسبه سن اولین روز ثبت نام یعنی 97/06/06 می باشد.
  • دارای سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • داشتن گواهی عدم سوء سابقه
  • افراد دارای سابقه تخلفات اداری و مجازات اخراج، بازخرید خدمت، بازنشستگی، محروم از خدمات دولتی ، مجاز به ثبت نام و استخدام نمی باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی

شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی ، شامل بندهای متعددی می باشد که پیشنهاد می کنیم برای مطالعه دقیق شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام را در همین صفحه دانلود نمایید و درصورت نیاز به کسب راهنمایی و وجود هرگونه سوال و ابهام درمورد شرایط اختصاصی و سایر بخش های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

توجه:

تامین اجتماعی برای مشاهده شرایط کامل استخدام و نحوه استخدام تامین اجتماعی کلیک کنید.

 

متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی  و اطلاع از مدارک و منابع آزمون و سوالات از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نحوه و مراحل انجام ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی

متقاضیان برای انجام ثبت نام در آزمون تامین اجتماعی ملزم به مراجعه به سایت تامین اجتماعی www.tamin.ir و انجام مراحل به صورت اینترنتی می باشند و یا از طریق تماس با شماره ده رقمی 9099071613 و انجام مراحل ثبت نام توسط کارشناسان. مراحل انجام ثبت نام به صورت زیر می باشد:

  • تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی
  • ارسال فایل عکس با سایز 4*3 در سال جاری و با فرمت jpg باشد، اندازه فایل اسکن شده حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد، عکس داوطلب واضح و قابل شناسایی ، بدون جای مهر و … باشد.حجم فایل مذکور بیش تر از 70کیلوبایت نباشد، عکس دارای حاشیه زائد نباشد و رنگی و با زمینه سفید باشد، عکس خواهران با حجاب باشد؛ اسکن تصویر شناسنامه و کارت ملی مورد تایید نیست.
  • مبلغ ثبت نام 600.000 ريال به حساب سازمان تامین اجتماعی و به صورت الکترونیکی می باشد.
  • برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و منابع و سوالات آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید