تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

رتبه و تراز لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم ۱۴۰۳ در آذر اعلام می شود. در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ مجوز استخدام 17 هزار معلم از طریق ماده 28 اعلام شد. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، در دی ماه آغاز میشود. در این صفحه اطلاعات کامل مربوط به تکمیل ظرفیت فرهنگیان را مطالعه می نمایید. نتایج پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور ۱۴۰۳ در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه فرهنگیان روی لینک زیر کلیک نمایید:

 زمان اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بهمن ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ حدود 25 الی30 هزار نفر خواهد بود.

برای دریافت نتایج به سایت سنجش مراجعه کرده و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد، بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده اسامی 4749 نفر از پذیرفته شدگان نهایی هر یک از رشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور منتشر می شود.

برای مشاهده نتایج نهایی تکمیل ظرفیت روی کادر زیر کلیک کنید:

اعلام نتایج نهایی فرهنگیان

اگر به هر دلیل موفق یبه دریافت نتایج نهایی تکمیل ظرفیت فرهنگیان نشده اید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

از میان پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی 2581 نفر زن و 2168 نفر مرد هستند.پذیرفته شدگان باید بعد از اعلام اسامی ، برای اطلاع از برنامه زمانی و نحوه ثبت نام اینترنتی با سایت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند در غیر این صورت به منزله انصراف قطعی افراد تلقی می شود.

مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کنکور ۱۴۰۳ احتمالا از آذر۱۴۰۳ انجام میشود. داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳ با نمره کل بالای 6500 ،با توجه به کارنامه نتایج اولیه، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب 25 کد رشته اقدام کنند.

برای اطلاع از حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کلیک نمایید.

جزئیات کامل تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ با توجه به اخذ مجوز استخدام 17000 نفر معلم از طریق ماده 28 و به نقل از رئیس دانشگاه فرهنگیان جذب 4200 دانشجو معلم در مرحله تکمیل ظرفیت انجام شد. در حال حاضر حدود 12000 نفر جذب گردیده اند و تعداد نفرات باقی مانده و مورد نیاز در مرحله تکمیل ظرفیت جذب می گردند. مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از آذر ماه آغاز می شود. ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ حدود 25 الی30 هزار نفر خواهد بود.

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر و زمان مصاحبه و گزینش را مشخص کرد برای مشاهده لینک زیر را انتخاب کنید:

 زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

برای اطلاع از زمان مصاحبه تکمیل ظرفیت کلیک کنید.

پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت فقط برای پردیس دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر  شهید رجایی است. پذیرفته شدگان کنکور در هر یک از کد رشته های تحصیلی بورسیه، شرایط خاص و دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد به خدمت به وزارت آموزش و پرورش خواهند بود و مجاز به ثبت نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

متقاضیان گرامی استخدام دانشگاه فرهنگیان ، می توانند برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

مرحله تکمیل ظرفیت منوط به پرداخت مبلغ 55 هزار ریال منحصرا به صورت الکترونیکی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب است.

افراد جذب شده در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم به مدت یک سال دوره آموزشی می گذرانند، در سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۳ حدود 9200 نفر فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان جهت استخدام و همکاری جذب مدارس شده اند، در حال حاضر 25000 نفر استخدامی که 4200 نفر جامانده هنوز وجود دارد.

از معرفی شدگان مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد و سایر شرایط اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته برای پردیس های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تغییر نخواهد کرد.

برای اطلاع از رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان و همچنین کارنامه قبولی دانشگاه فرهنگیان می‌توانید روی لینک های موجود کلیک کنید.

استخدام در مقطع ابتدایی:

لازم به ذکر است که آموزش و پرورش اعلام نموده است، که از 25000 نفر نیروی استخدامی حدود 14010 نفر برای دوره ابتدایی جذب می شوند و از 17000 نفر نیروی استخدامی دانشگاه فرهنگیان مطابق با ماده 28 ، حدود 12000 نفر جذب گردیده اند، تکمیل ظرفیت با جذب 4000 نفر انجام خواهد شد.

استخدام و جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان :

هم اکنون حدود 800 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم می باشند، و تعداد نیروی مورد نیاز جهت استخدام 400 نفر برای هیئت علمی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۳ می باشد، زیرا در سال 1404 تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان به 2080 نفر خواهد رسید.

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

سازمان سنجش شرایط ثبت نام در کدرشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به شرح زیر به اطلاع داوطلبان رساند:

داوطلبان حاضر در کنکور  بعد از اعلام نتایج نهایی، علاوه بر ظرفیت های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی -دفترچه شماره 2، و اصلاحیه های بعدی آن، جهت پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده یا متقاضی تکمیل ظرفیت در بعضی از کدرشته محل های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران شده است و با تأیید پذیرش توسط دفتر گسترش آموزش عالی،  تمام داوطلبان حاضر در کنکور، با نمره کل بالای 6500 ، با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه، می‌توانند با توجه به شرایط و ضوابط موجود در صفحات 2 و 3 بخش پیوست هاای دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و جهت ثبت نام دانشگاه فرهنگیبان تربیت معلم و تکمیل فرم انتخاب رشته ، حداکثر تا 25 کدرشته محل ، انتخاب رشته کننده و یا برای انجام انتخاب رشته از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

برای دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ ( مشاهده صفحات 2 و 3 بخش پیوست ها) و انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر رجایی شهر لینک زیر را انتخاب کنید:

 

  • پذیرفته شدگان متمرکز کنکور در هر یک از کد رشته های تحصیلی بورسیه یا شرایط خاص که دارای تعهد خدمت به دستگاه های اجرایی هستند.
  • برای اطلاع از شرایط سنی ثبت نام فرهنگیان با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.
  • داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته علاقمندی خود را به رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام نکرده‌اند و واجد شرایط هستند می توانند برای انجام ثبت نام با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.
  • دامنه پذیرش و محل خدمت در تمام کدرشته محل های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت براساس دامنه پذیرش و محل خدمت مندرج در دفترچه شماره (2) است.
  • اگر قبلاً در یکی از کدرشته محل های پردیس دانشگاه فرهنگیان یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی معرفی شده اید ولی واجد شرایط نبوده اید، مجاز به شرکت در مرحله (تکمیل ظرفیت)نخواهید بود.
  • داوطلبانی که در مصاحبه تخصصی حضور داشته اند و دلیل مردود شدن ایشان، نداشتن حدنصاب در مصاحبه تخصصی بوده، مجاز به انتخاب رشته مجدد در این مرحله (تکمیل ظرفیت) خواهند بود.
  • در گزینش نهایی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی افرادی به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام می‌ شوند که در مراحل فرآیند مصاحبه یا سایر مراحل گزینش شرکت کرده و صلاحیت عمومی و تخصصی آنان نیز مورد تأیید آموزش و پرورش قرار گرفته باشد.
  • شیوه پذیرش و گزینش در مرحله تکمیل ظرفیت، مانند رشته های متمرکز با شرایط خاص انجام خواهد شد.
  • حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.
  • پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در گزینش رشته های موجود در این اطلاعیه نیستند. سایر پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز اعم از قبولین دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی می توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند و درصورت قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی قبولی قبلی آنها باطل خواهد شد.
  • اگر فرد پذیرفته شده در هنگام ثبت نام اطلاعات خود را نادرست وارد کرده باشد یا شرایط لازم برای قبولی در دانشگاه تربیت دبیر را به اشتباه وارد کرده باشد در هر مرحله که باشد ثبت نام وی لغو میشود.

جهت مشاوره در زمینه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
382 دیدگاه برای “تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴”
  1. سلام. من برای مصاحبه‌ی دانشگاه فرهنگیان دعوت شده بودم اما نتیجه مردود شدم حالا برای تکمیل ظرفیت با رتبه‌ی ۱۱۰۰۰ و تراز ۶۸۸۲و معدل دیپلم ۱۶/۳۵ منطقه ۳ آموزش ابتدایی قبول میشوم؟

    • سلام

      با توجه به اعلام تکمیل ظرفیت از سوی دانشگاه فرهنگیان شما باید انتخاب رشته کنید و بعد دعوت به مصاجبه شوید.

      قبولی خیلی به مصاحبه شما بستگی خواهد داشت

  2. آیا با تراز ۶۰۰۰ احتمال قبولی وجود داره در صورتی که تعداد نفرات ثبت کننده کم باشه

    • برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان ترازشما باید بالای 6500 باشد.

      • سلام من یه دونه با اخرین قبولی فاصله داشتم احتمالش چقدره در تکمیل ظرفیت قبول شم ؟

        • سلام دوست محترم به این فاصله ارتباطی نداره باید دیدچه تعدادنمیرن ثبت نام دانشگاه رو انجام نمی دهند بعئ باتوجه به تراز زیرگروه انتخاب رشته می کنید

  3. ببخشید نمیتونید حدودا ب تقریب بگید ک نتایج انتخاب رشته ی فرهنگیان چ زمان مشخص میشه؟

  4. سلام خواهش میکنم سوال من هم جواب بدید چون خیلی مهمه واسم .
    من رشته ریاضی ام با رتبه۲۲۰۰و تراز ۷۰۱۰منطقه۳ ولی با اینکه فرهنگیان رو در انتخاب رشتم زده بودم ولی حتی دعوت نشدم به نظرتون الان میتونم توی تکمیل ظرفیت شرکت کنم ؟؟؟ برای انتخاب دبیر شهید رجایی تهران کدام کد رو باید بزنم از کدام قسمت دفترچه؟؟؟؟
    لطفا جواب بدید چون وقت زیادی نمونده واسم .
    ممنون

  5. سلام اعلام نتایج حداکثر تا کی هست؟

  6. باسلام ،آیا باتراز 7032تجربی منطقه سه چند درصد ممکنه برای مصاحبه تربیت معلم دعوت بشوم، ؟ممنون از پاسختون.

  7. سلام ببخشید چرا وقتی کد رشته های دانشگاه فرهنگیان را وارد می کنیم مقابلش می نویسه آزاد .می خواستم ببینم منظور از آزاد چیه ؟خواهشا جواب بدید

  8. سلام من دررشته زبان ترازبالای 6500اوردم برای تکمیل ظرفیت میتوانم دردانشگاه فرهنگیان شرکت کنم لطفاراهنمایی کنید

  9. سلام من انتخاب رشته کردم تایید هم شده ولی ترازم حدود 5000 است ممکنه که منو قبول کنن؟

  10. باسلام خسته نباشی
    میخواستم بپرسم من درآزمون کتبی قبول شدم ومصاحبه هم انجام دادم (آزمون پیمانی آموزش پرورش97 جدید)ولی به علت امتیازرقیبم درمحل تقاضا قبول نشدم
    نمره کل نهایی5087بود ولی بهم گفتندخوب بود وامکان قبولیتون بالاس اما متاسفانه قبول نشدم
    اکنون میتونم درتکمیل ظرفیت شرکت کنم؟
    سپاس

  11. سلام من با رتبه ۱۴ هزار دعوت به مصاحبه نشدم ولی رتبه ی ۱۳ هزار استان و شهرمون قبول شدن من ترازم ۶۵۰۰ هستش امکان قبولی دلرم؟

    • بله

      احتمالا توی تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه خواهید شد.

  12. سلام
    نتایج تکمیل طرفیت دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام میشه؟
    با ترازعلمی6680دررشته ی انسانی منطقه 2چقدر احتمال قبولی هس؟

  13. باسلام
    نتایج تکمیل طرفیت دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام میشه؟
    با ترازعلمی6680دررشته ی انسانی منطقه 2چقدر احتمال قبولی هس؟

    • هنوز مشخص نشده

      باید دعوت به مصاحبه بشید بعد همه چی مشخص خواهد شد.

  14. سلام.من ترازم 9016هست با رتبه منطقه سه 3668.ولی انتخاب رشته تو بار اولم دعوت به مصاحبه نشدم.آیا امکانش هست در تکمیل ظرفیت دعوت بشم؟

  15. باسلام، من در انتخاب رشته مردادماه کنکورسراسری97 تربیت معلم را انتخاب کردم با اینکه نمره کل7036تجربی منطقه سه بود برای مصاحبه دعوت نشدم، به نظر شما علتش چیست؟ ممنون ازپاسخیگیتون

    • سلام
      احتمالا ظرفیت بومی شهر شما با تراز های بهتر از شما پر شده بود.

  16. سلام …من تو انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کرده بودم ولی متاسفانه به مصاحبه دعوت نشدم …..آیا امکانش هست ک در تکمیل ظرفیت قبول بشم؟…در ضمن چند هزار نفر در تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند؟…ترازم ۶۰۹۰۸ منطقه ۳ هست

  17. سلام
    ببخشید من ترازم 5300 هس و انتخاب رشته هم کردم برای ابتدایی
    ایا ممکنه قبول شم ؟؟؟

    • نه متاسفانه

      برای دانشگاه فرهنگیان تراز شما باید بالای 6500 باشد.

  18. سلام.توروخدا جواب بدیم خیلی ضروریه .من کنکور هنر و تجربی دادم.تجربی رتبه ام بد شد ولی هنرم خیلی خوب شد.علاقه مندی ب دانشگاه فرهنگیانو نزده بودم.الان برا تکمیل ظرفیت.رشته اموزش ابتدایی رو میتونم انتخاب کنم ولی رشته های هنر رو میگن مجاز نیستین.من امیدم ب رتبه هنرم بود فقط.این یعنی رتبه تجربیمو میبینن ؟پ هنرم چی؟یا اموزش ابتدایی برا همه رشته هاس؟

    • آن دسته از داوطلباني كه در زمان انتخاب رشته علاقمندي خود را به رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي اعلام ننموده‌اند و واجد شرايط مي باشند در اين مرحله براي ﺷﺮﻛﺖ در ﮔﺰﻳﻨﺶ اﻳﻦ رﺷﺘﻪ ﻫﺎ، ﻻزم اﺳﺖ ﻗﺒﻞ از اﻧﺘﺨﺎب رﺷﺘﻪ اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺒﻠﻎ 55.000 (پنجاه و پنج و ﻫـﺰار) رﻳـﺎل ﻣﻨﺤﺼـﺮاً ﺑﺼﻮرت اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ، از ﻃﺮﻳﻖ ﻛﺎرت‌ﻫﺎي ﺑﺎﻧﻜﻲ ﻋﻀﻮ ﺷﺒﻜﻪ ﺷﺘﺎب اﻗﺪام ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

      6- در گزينش نهايي رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي منحصراً كساني به عنوان پذيرفته شده نهايي اعلام مي‌گردند كه برابر برنامه زماني، در مراحل فرآيند مصاحبه و يا ساير مراحل گزينش شركت نموده و صلاحيت عمومي و تخصصي آنان نيز مورد تأييد آموزش و پرورش قرار گرفته و همچنين حدنصاب نمره‌ علمي نهايي لازم را در مقايسه با ساير داوطلبان دركدرشته محل انتخابي كسب نمايند.

      7- شيوه پذيرش و گزينش در مرحله تكميل ظرفيت، همانند رشته‌هاي متمركز با شرايط خاص در آزمون سراسري سال 97 انجام خواهد شد.

      8- داوطلباني كه در فرايند تكميل ظرفيت، در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و متعاقب آن در رشته‌هاي نيمه‌متمركز دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي نيز قبول شوند، ملزم به ثبت‌نام و تحصيل در رشته نيمه متمركز بوده و قبولي متمركز آنان كان‌لم يكن تلقي خواهد شد.

  19. سلام و خسته نباشید.من ترازم 6930منطقه 3 بومی فارس هستم به نظر شما با توجه به اینکه30هزار نفر انتخاب رشته کرده اند دعوت به مصاحبه میشوم./ممنون از پاسخگوییتون./پسر

    • سلام

      البته بستگی به ظرفیت شهر شما هم داره

      انشالله که دعوت به مصاحبه میشید

  20. سلام ،وقت بخیر
    من مجاز به انتخاب رشته نشدم شهریور ماه،ولی الان که امتحان کردم ببینم میتونم انتخاب رشته کنم یا نه دیدم میتونم انتخاب رشته کنم و انتخاب رشته کردم؛من از سه شرط دانشگاه فرهنگیان دو شرط معدل لازم و سن رو دارم،اما ترازم کمتر از۶۵۰۰میباشد،آیا با توجه به اینکه تونستم انتخاب رشته کنم،امیدی به قبولی من هست؟با توجه به تعداد کم داوطلبان
    ممنون از پاسخ گویی شما

  21. سلام ،وقت بخیر
    من مجاز به انتخاب رشته نشدم شهریور ماه،ولی الان که امتحان کردم ببینم میتونم انتخاب رشته کنم یا نه دیدم میتونم انتخاب رشته کنم و انتخاب رشته کردم؛من از سه شرط دانشگاه فرهنگیان دو شرط معدل لازم و سن رو دارم،اما ترازم کمتر از۶۵۰۰میباشد،آیا با توجه به اینکه تونستم انتخاب رشته کنم،امیدی به قبولی من هست؟با توجه به تعداد کم داوطلبان
    ممنون از پاسخ گویی شما

  22. سلام به نظرتون با تراز 8036منطقه 2 به مصاحبه دعوت میشوم معدلمم 19.58است؟

  23. سلام تراز من 7600هست ومعدل کتبی دیپلم هم19/15هست به نظرتون به مصاحبه دعوت میشم

  24. سلام.من ترارم7600ومعدل دیپلمم19.14ومنطقه3 به نظرتون آموزش ابتدایی قبول میشم

    • سلام

      شما اول باید دعوت به مصاحبه بشید بعد….

      • سلام میبخشید با تراز ۶۲۰۰ مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم ولی متاسفانه دعوت به مصاحبه نشدم، امکان داره در تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه بشم؟؟

  25. سلام ببخشید بالاترین تراز برای دانشگاه فرهنگیان چه قدر است

    • سلام

      حداقل تراز باید 6500 باشد.

      طبیعتا هر چی تراز بالاتر باشد بهتره

  26. سلام شما گفتید ک شرط اصلی برای دعوت به مصاحبه تراز بالای ۶۵۰۰ هست اما من دیدم ک با تراز های کمتر مثلا ۶۱۰۰ دعوت به مصاحبه شدن واقعا احتمالش هست؟

  27. سلام..من خیلی دیدم که با ترازهای کمتر مثل ۶۳۰۰ دعوت به مصاحبه شدن واقعا همچین چیزی میشه؟

  28. باسلام .آیا بنده از منطقه ۳با تراز ۷۹۶۳ و معدل کتبی ۱۷/۵۶ دعوت به مصاحبه میشم .اتنخاب رشته مرداد ماه که دعوت نشدم ولی الان چی؟ در ضمن معدل رو از کجا میدونن چنده چون که تو ثبت نام اولیه ازما معدل دوره متوسطه نخواستن

  29. سلام خسته نباشید
    چقدر احتمال داره با تراز ۶۹۸۱ زبان و معدل ۱۹/۱۷ بومی تهران دعوت به مصاحبه بشم؟خواهش میکنم جواب بدید

  30. سلام خسته نباشید ،تورو بخدا جوابمون بدین،من رتبه در سهمیه 5درصدی 12000شده رشتم تجربی و معدل گلم 18شده تراز 7100است منطقه 3هستم تکمیل ظرفیت فرهنگیان شرکت کردم به منتظرتون چقدر احتمال داره دعوت به مصاحبه بشم ،چه تاریخی دعوت به مصاحبه میکنن

  31. سلام خسته نباشید ،تورو بخدا جوابمون بدین،من رتبه در سهمیه 5درصدی 12000شده رشتم تجربی و معدل کلم 18شده تراز 7100است منطقه 3هستم تکمیل ظرفیت فرهنگیان شرکت کردم به منتظرتون چقدر احتمال داره دعوت به مصاحبه بشم ،چه تاریخی دعوت به مصاحبه میکنن

  32. سلام.من ترازم 8900هست رشته تجربی دختر از استان خراسان رضوی {کاشمر}.ولی انتخاب رشته تو بار اولم دعوت به مصاحبه نشدم.آیا امکانش هست در تکمیل ظرفیت دعوت بشم

  33. سلام.با تراز6533زبان و 6800تجربی چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم؟تو کارنامه سبز در رشته اموزش زبان انگلیسی با نفری ک قبول شده بود 3تا فاصله داشتم و با قبولی های تجربی هم اکثرا 8تا فاصله داشتم.بومی استان هرمزگان.خواهشا جواب بدین

  34. سلام خسته نباشید
    درسته که اسامی معرفی شدگان تکمیل ظرفیت ششم آذر اعلام میشه ؟
    و اینکه من با تراز ۶۹۸۱ زبان بومی تهران چقدر شانس قبولی دارم؟
    خواهش میکنم جواب بدید

    • سلام

      هنوز زمان دقیق مشخص نشده

      احتمالا دعوت به مصاحبه خواهید شد.

  35. سلام.با تراز6800تجربی و 6533زبان چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم؟در ضمن نفر 4ذخیره زبان بودم تو کارنامه سبز

  36. سلام.اگر تومرحله تکمیل ظرفیت برای مصاحبه قبول بشیم قبولی قبلیمون باطل میشه؟یا اگر مصاحبه روهم قبول بشیم قبولی قبلیمون باطل میشه

    • سلام

      یعنی شما الان دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستید؟؟

      • نه دانشجوی دانشگاه دیگه ایم.میخام بدونم بعد قبولی درمصاحبه فرهنگیان قبولی فعلیم باطل میشه؟

  37. ببخشید خیلی از دویتام با تراز کمتر از ۶۵۰۰ دعوت به مصاحبه شدن..آیا امکانش هست؟ملاک اصلی برای دعوت به مصاحبه رتبه هست؟

  38. میخواستم بدونم ترازهای کمتر از ۶۵۰۰ توی کارنامه اولیه امکان داره بزنه مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان یا فقط تراز های بالای ۶۵۰۰ مجاز به انتخاب رشته هستن؟

  39. سلام خسته نباشید ببخشید با تراز 7600و معدل 19.15و منطقه 2 بومی اردبیل چه قدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم

  40. سلام خسته نباشید اسامی معرفی شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کی اعلام میشه و از کجا بدونیم

  41. سلام خسته نباشید اسامی معرفی شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کی اعلام میشه و ازکجا بدونیم

  42. سلام خسته نباشین من رشته تجربی ام و نمره زیرگروه یکم۷۳۸۹شده ومنطقه۲شهرقم هستم بامعدل کتبی۱۷/۱۵میخواستم بدونم شانس قبولی رو درتکمیل ظرفیت دارم؟آخه انتخاب رشته شهریور رو قبول نشدم و حدود پنجاه شصت نفر باآخرین قبولی فاصله داشتم و شهرمن هم فقط هشت نفر رشته تجربی برای آموزش ابتدایی میخواد،امکانش هست تعدادنفرات بیشتری بگیره؟

  43. باسلام وخسته نباشید خدمت مشاورین محترم.من باتراز ۶۰۵۸ رشته انسانی ورتبه ۴۱۶۲ وسهمیه ۵درصد ومعدل ۱۵/۲۵وسن ۱۹ ایا احتمال داره که به مصاحبه دعوت بشم.چون برای دانشگاه فرهنگیان برام مجاز زده بود .باتشکرازراهنمایی عزیزان.

  44. سلام دختری از استان گلستانم با تراز 7200 تجربی منطقه 3 .شرط سن و معدل رو دارم.شهریورماه حتی به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم.در کارنامه سبزم با آخرین نفر قبولی 200 تا فاصله دارم.بومی گرگان -گمیشان-بندرترکمن-بندرگز-کردکوی هستم .ظرفیت پذیرش تکمیل آموزش ابتدایی 10 تا خانم بومی میگیرن و 10 تا خانم غیر بومی (منظورم داخل استانی) میگیرن. اصلا شانس قبولی ندارم ن؟

  45. سلام ببخشید اون افرادی که قبلا در تابستان مصاحبه رفتن لازمه که دوباره مصاحبه بروند؟

  46. سلام،باتوجه به به اینکه ۳۰هزارنفر انتخاب رشته کردن و ۴۲۰۰نفر قبولی هست و هرشهر تعدادکمی پذیرش داره،و تراز های ۸۰۰۰و۷۰۰زیادی هست که تراز به ۶۵۰۰ها کمتر برسه ، اما چون خیلی ها توی مصاحبه رد میشن و شرایط رو ندارن(شهریور ۳۴هزارنفر مصاحبه دادن ولی ۱۲هزارنفر پذیرش داشتن درحالیکه ۱۷هزارنفر میخواستن و بقیه شرایط رو نداشتن، و اگر تراز زیر۶۵۰۰میبود همون اول سازمان سجنش غیرمجاز اعلام میکردپس توی مصاحبه رد شدن،احتمالش هست که با تراز کمتر از ۶۵۰۰ دعوت ب مصاحبه شد؟بالاخره مصاحبه رد شدن زیادی داره پس تعداد پذیرشو بیشتر بزنن تا توی مصاحبه معلوم بشه؟احتمالش هست؟؟؟؟

  47. سلام من دررشته تجربی شهر اصفهان بامعدل 15 وتراز 5800 وسهمیه 5درصدی برای مصاحبه دعوت شدم ومصاحبه هم عالی دادم .ولی زمان اعلام نتایج کارنامه سبزتوچندتا از شهرها نفر دوم یا سوم بودم برا تکمیل ظرفیت ا شرکت کردم احتمال قبولی هست به نظرتون؟؟

  48. سلام وقت بخیر من رتبه ام ۹۹۶ شده ولی ترازم ۶۰۰۰ شده امکانش هست تو تکمیل ظرفیت قبول شم ؟؟؟؟
    ممنون میشم هر چه زود تر پاسخ بدین

  49. سلام خسته نباشین هنوز زمان اعلام نتایج مشخص نشده؟
    چجوری یهویی از دو هزارنفرثبت نامی شدن سیو یک هزار نفر ینی اونایی که نمره کمتراز۶۵۰۰داشتن هم تونستن ثبت نام کنن؟

  50. سلام.من ترازم 8900هست رشته تجربی دختر از استان خراسان رضوی {کاشمر}.ولی انتخاب رشته تو بار اولم دعوت به مصاحبه نشدم.آیا امکانش هست در تکمیل ظرفیت دعوت بشم وبا توجه به اینکه شهرمون 2تا اموزش بتدایی می خواد و کل استان 51 نفر ومن همه جا رو زدم

  51. سلام پسری از استان خراسان رضوی هستم با تراز 7262 تجربی منطقه سه.شهریور مصاحبه رفتم و با اخرین نفر قبول شده 5نفر فاصله داشتم در مرحله تکمیل ظرفیت هم منطقه ی ما 4 نفر میگیره.به نظر شما شانس بنده در قبولی چقدر هست؟در ضمن تمام شرایط فرهنگیان رو هم دام

  52. سلام خسته نباشید دقیقا چه زمانی نتایج اعلام میشه

  53. سلام فردا نتایج رو از کجا بدونیم

  54. سلام درسایت سازمان سنجش اسامی رو کجا مینویسن

  55. سلام خسته نباشین من خودم الان دارم اموزش ریاضی میخونم تو فرهنگیان ولی کی از دوستام داره ابتدایی میخونه بعدش اونم انتخاب رشته کرده و بیری ریاضی رو زده و واس مصاحبه هم پذیرفته شده..الان تکلیفش چیه میتونه بیاد دانشگاه ما و دبیری بخونه یا چون تو فرهنگیانه دیگ نمیشه تغیر رشته بده؟

  56. با سلام لطفا جواب بدین اگه کسی‌مصاحبه‌تخصصی‌راخیلی‌افتضاح
    داده‌باشه‌امامصاحبه‌عقیدتی‌راعالی.
    ایا‌باکارت.ایثارگری‌میتونه‌کاهش‌نمره‌راجبران‌کنه
    چراواسه‌من‌تحقیقات‌نیومدند‌یعنی‌نمره‌ام‌کم‌بوده؟
    کارتبسیج‌عادی(8ماه) راالان‌ببرم‌فایده‌داره‌

    • سلام نگران نباشید همه چی بستگی به رقبای شما ونمره شما داره که جمع بندی میشه بامصاحبه.با گزینش استانتون برای بسیج تون تماس بگیرید.شماره هادرسایت سنجش هست.

  57. سلام .بنده دعوت به مصاحبه شدم وحتی نمره مصاحبه هم عالی بود .الان جوابا اومده نوشته مردود .چجوری اعتراض کنم تا مشکل رو حل کنن .ودرضمن اصلا امیدی هست که دوباره قبولشم

    • سلام.گزينش رشته‌هاي تحصيلي پرديسهاي دانشگاه فرهنگيان در مرحله تكميل ظرفيت از بين داوطلباني كه در مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش شركت نموده‌اند و از سوي ارگان مربوط تاييد شده اند با در نظر داشتن نمره علمي در زير گروه رشته مذكور بررسي انجام شده است. لذا اسامي داوطلباني كه به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اعلام نشده است، يا مردود مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش بودند و يا در گزينش نهايي در مقايسه با ساير پذيرفته‌شدگان مردود علمي شناخته شده اند.

      داوطلبان گرامي مي‌توانند سوالات خود را درخصوص موضوعات فوق حداكثر تا تاريخ 97/10/19 از سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان ارسال نموده و يا با شماره‌ تلفن 42163 (پيش شماره 021) تماس حاصل نمايند و از مراجعه حضوري خودداري گردد.از طریق سازمان سنجش پیگیری کنید

  58. درود من مدرک دیپلم راگم کردم ایا برای ثبت نام غیر حضوری فرهنگیان لازمه؟
    برای ثبتنام حضوری اگر فقط کارنامه سوم دبیرستان ببرم کافیه
    یا مدرک دیپلم هم اجباریه؟؟؟؟
    چه کنم؟ مدرک ویاالمثنی به این زودی حاضر نمیشه.

    • به اطلاعیه مدارک ثبت نام دانشگاه درسایت وبا مسئول اموزش دانشگاه سوال وپیگیری کنید.درخواست دیپلم المثنی به اموزش وپرورش ارائه دهید.

  59. سلام من تکمیل ظرفیت پردیس نسیبه تهران اموزش ابتدایی قبول شدم دانشگاه گفته اگه تعدادبچهای کلاس به ۲۰ نفر نرسه کلاس تشکیل
    نمیده وما به پردیس های دیگر کشور می فرسته.
    من در دفترچه انخاب رشته دیدم که از سه رشته نظری ۲۴ نفر اموزش ابتدایی پردیس نسیبه تهران میخوان .ایا ممکنه با این اوصاف بازهم
    دانشگاه ما را به پردیس شهرهای دیگر بفرستد؟؟؟
    ممنون.

    • سلام.براساس انچه درشرایط اختصاصی این دانشگاه هست بله.) محل تحصيل پذيرفته شدگان پس از ثبت نام قطعي، توسط پرديس ها
      براساس جدول ذيل (جدول شماره 1) در واحدهاي تابعه (مراكز آموزش عالي) سطح استان تعيين خواهد شد. تبصره 1: كلاس هايي كه به حدنصاب لازم (حداقل 20 نفر ) براي
      تشكيل در پرديس محل قبولي نرسد، سازمان مركزي دانشگاه فرهنگيان به تشخيص خود نسبت به جابجايي پذيرفته شدگان در سطح پرديس هاي كشور اقدام خواهد نمود.
      پذيرفته شدگان حق هيچگونه اعتراضي را نخواهند داشت در غير اين صورت قبولي آنان کان لم يكن »تلقي خواهد شد. ولی احتمال این افرادبرای ثبت نام مراجعه می کنن خوبه چون مرحله تکمیل ظرفیت بوده.بادانشگاه درارتباط وپیگیرباشید.

  60. تو تکمیل ظرفیت هم تراز باید بالای ۶۵۰۰باشه؟امسال ۹۸رشته زبانم میگیرن؟

  61. سلام من اگر مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان نشدم می تونم در تکمیل ظرفیت شرکت کنم

  62. سلام
    این حرفی که می زنم عین حقیقته و خیلی ها اینو نمی دونن .
    در تکمیل ظرفیت چه “مجاز” چه “غیر مجاز” و حتی اون هایی که تو کنکور شرکت نکردند قطعا می تونند انتخاب رشته کنند. پس برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مجاز بودن و رتبه ملاک نیست .این افراد به مصاحبه دعوت می شن فقط شانس شون توی قبولی کمتره ولی اگه نتیجه مصاحبه شون نسبت به بقیه بهتر باشه می شه جبران کرد.
    من خودم کسی رو دیدم با رتبه ۲۱ هزار که فرهنگیان هم غیر مجاز شده با تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه فرهنگیان شده پس امیدتون رو از دست ندید.
    ما رو هم دعا کنید امسال بریم فرهنگیان.

  63. سلام من امسال مجاز به انتخاب رشته در فرهنگیان نشدم امکان داره در تکمیل ظرفیت دعوت بشم

    • سلام درسال گذشته این اتفاق افتاده مسال هنوز مشخص نیست که تکیل ظرفیت میگیره یانه

  64. سلام چرا بنده با تراز ۵۷۰۰مجاز به انتخاب رشته شودم بنده دارایه سهمیه ایثار گری هستم ۵درصد ایا امید هست تکمیل ظرفیت قبول شم اگر نیست خوب چرا مجاز زدند

  65. سلام ببخشید میخاستم بدونم امسال تکمیل ظرفیت میگیرن برا فرهنگیان؟من ترازم ۶۹۰۰ اومد ولی دعوت نشدم شانسی دارم تو تکمیل ظرفیت؟

    • سلام دوست محترم هنوز مشخص نیست .احتمال داره

    • سلام دوست محترم هنوز چیزی مشخص نیست ولی درسالهای گذشته تکمیل ظرفیت بوده

  66. سلام ببخشید من با تراز6750 با معدل کل 19.03 و معدل کتبی 15.50 امکانش هست تو تکمیل ظرفیت قبول شم؟

  67. سلام من رشته ریاضی منطقه یکم.رتبم با سهمیه 5 درصد شده 4429 و ترازم 5900 هست و مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان و شهید رجایی شدم.اما به مصاحبه دعوت نشدم با اینکه اموزش ابتدایی و کودکان استثنایی هم زده بودم .می خواستم ببینم احتمالش هست که بتونم تو تکمیل ظرفیت وارد دانشگاه بشم؟

  68. سلام من ترازم 7145و رتبم 12854 انسانی منطقه 3 بوده ولی متاسفانه دعوت به مصاحبه نشدم اگه امسالم تکمیل ظریف داشته باشه امکانش هست برای گزینش دعوتم کنند

  69. من با رتبه ی 11هزار دعوت نشدم ولی دوستم با رتبه ی 13هزار دعوت به گزینش شده میخواستم بپرسم چجوری یه نفر رو انتخاب میکنن من که همه ی شرایط رو داشتم ترازمم از دوستم بیشتر بود و رتبمم کمتر بود ولی انتخاب نشدم دوستم انتخاب شده

    • سلام دوست محترم احتمالا شما درانتخابهای قبلی قبول شدید

  70. ببخشید شما میدونید ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان امسال چند هزار نفره یعنی چند نفر رو از افراد کنکوری انتخاب میکنه؟

    • سلام دوست محترم از گروه ریاضی3376تجربی5283علوم انسانی14729هنر420زبان750

  71. سلام بار دومه کنکور ميدم در حال حاضر ترازم 7600 رتبم 7505 رشته ي انساني سهميه ي منطقه 2 استان قزوين متاسفانه ب مصاحبه دعوت نشدم اگه حسابداري بخونم ميشه باز تکميل ظرفيت دعوتم کنن؟ يا ن تا اذر دانشگاه دولتي نبايد برم؟

  72. سلام. من رتبه 5500 و تراز 6200 انسانی با سهمیه پنج درصد ایثارگران مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم ولی بزا مصاحبه دعووت نشدم.. تو تکمیل ظرفیت میتونم شرکت کنم؟

  73. ببخشید میشه الان که جواب دانشگاه فرهنگیان اومده کسایی که دعوت به مصاحبه نشدن اعتراض بدم؟ اگه اعتراض بدن امکان بررسی هست؟ چون خیلیاا رتبه ی بالاتری داشتن دعوت شدن ولی من متاسفانه دعوت نشدم.

    • سلام دوست محترم سازمان سنجش اعلام کرده که دراین مرحله اعتراضی بررسی نمیشه وبعداز اعلام نتایج باتوجه به کارنامه سبز از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش شما می تواند اعتراض تون ثبت کنید

  74. سلام ببخشید معدل کل تاثیری در قبولی فرهنگیان دارع یا فقط معدل کتبی؟

  75. سلام.خسته نباشید.خواهر من انسانی منطقه ۲ با رتبه ۳۴۰۰ برای مصاحبه فرهنگیان دعوت نشده بود.امکان داره امسال طی تکمیل ظرفیت قبول بشه؟

  76. سلام آیا با رتبه ی 5000 و تراز 6320میشه از تکمیل ظرفیت قبول شد چون تو انتخاب رشته مردود شدم

  77. سلام.من فرهنگ یان با تراز ۷۵۰۰ مجاز شدم اما برای مصاحبه انتخاب نشدم و اسمم تو لیست نبود.سایت سنجش خواستم انتقاد بنویسم با اینکه ۲۴ ساعت شده رمز عبور رو نمیدن .چیکار کنم که صدام بهشون برسه.
    خواهش میکنم راهنمایی کنین
    میتونم تکمیل ظرفیت برم؟؟

    • سلام دوست محترم رمز به ایمیلتون بلافاصله میادبارمز عبور وکاربری می تونید واردبشید.تکمیل ظرفیت می تونید شرکت کنید با کارنامه سبز هم می تونید اعتراض بزنید

      • یعنی صبر کنم تا کارنامه سبز بیاد بعد اعتراض بزنم؟دیر نمیشه

        • سلام دوست محترم شما الان هم می تونید اعتراض ثبت کنید ولی مهم رسیدگی سازمان سنجش می باشد. اطلاعیه زمان اعلام نتایج خاص این موضوع بیان شده است ثبت نمایید

  78. سلام سال پيش دعوت ب مصاحبه شدم ولي رد شدم تو تکميل ظرفيتش ديگه شرکت نکردم و امسال ترازم 7600 رتبم 7500 استان قزوين منطقه 2 چقد احتمال داره تکميل ظرفيت دعوت شم؟ مصاحبه دعوت نشدم

  79. الان میشه برای تکمیل ظرفیت ثبت نام کرد یا باید منتظر بود؟ ۱۰۰ درصد برای مصاحبه دعوت میشم؟ کی هست؟

  80. سلام ممنون میشم به سوالم جواب بدین من از دانش آموزان منطقه ۳سیستان و بلوچستان هستم در رشته انسانی با تراز ۶۲۲۱ که متسفانه مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان نشدم میخواستم بدونم جز تکمیل ظرفیت امکان داره باشم

  81. سلام دوست محترم بله شانس دارید پیگیراخبار باشید

  82. سلام وقتتون بخیر
    من رشته تجربی سهمیه ۵ درصد با تراز ۶۴۹۹😭 مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم اما دعوت نشدم
    تکمیل ظرفیت به نظرتون دعوت میشم؟ و اینکه برای تکمیل ظرفیت هم باید ثبت نام کنیم؟؟
    باتشکر

    • سلام دوست محترم شانس دارید بله باید انتخاب رشته جداگانه دارد

  83. سلام رشته تجربی سهمیه ۵ درصد تراز ۶۴۹۹😢 مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم اما برای مصاحبه دعوت نشدم ایا تکمیل ظرفیت امید هست؟؟؟

  84. سلام ووقت بخیر.من انسانی منطقه3ام وترازم8950 و1400منطقه3ام.ا
    ولویت27زده بودم دعوت نشدم.چقدربراتکمیل ظرفیت فرهنگیان شانس دارم؟؟؟

  85. سلخسته نباشید من رتبه ام 1000انسانی دعوت ب مصاحبه ام شدم و برای مصاحبه ام رفتم ولی با در نظر گرفتن احتمالات اگه قبول نشم میتونم دوباره برای تکمیل ظرفیت اقدام کنم؟ و شانس قبولی دارم ؟ و من رشته راهنمایی مشاوره رو توس انتخاب هام زدم و برای مصاحبه رفتم ایا برای تکمیل ظرفیت کد این رشته هم قرار میگیره یا صرفا رشته های دیگر؟

    • سلام دوست محترم شانس قبولی دارید. اگه قبول نشوید بله

  86. سلام وقت بخیر.بعضی سایتااعلام کردن امسال تمیل ظرفیت فرهنگیان داریم.درسته آیا؟قطعی شد؟

    • سلام دوست محترم بله امکانش وجوددارع ولی استان به استان متفاوته یعنی ممکنه استانی هم نداشته باشد

  87. سلام اگر کسی در دانشگاه فرهنگیان غیر مجاز شده باشد می تواند در تکمیل ظرفیت شرکت کند ایا هر کس در تکمیل ظرفیت شرکت کند دعوت به مصاحبه میشود

  88. سلام – من به مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان دعوت شدم اما با توجه به رتبه 13900 منطقه 2 رشته جغرافیا دانشگاه ارومیه روزانه قبول شدم و اسمم برای فرهنگیان اعلام نشد. آیا با این وضع مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت فرهنگیان که گویا در آبان یا آذر ماه سال 98 اعلام خواهد شد می باشم؟ با تشکر

  89. ضمن تشکر از پاسخ شما با رتبه 13900 منطقه 2 انسانی و تراز 6870 و با اشاره به اینکه امیدواری زیادی در مصاحبه انجام شده فرهنگیان دارم در تکمیل ظرفیت تا چه حد میشه از قبولی مطمئن بود؟ با تشکر

  90. سلام خسته نباشید . من امسال با تراز ۴۰۰۰ برا مصاحبه ی دانشگاه رجایی دعوت شدم اما توی مصاحبه رد شدم . سوال من اینه که توی آذر ماه که دانشگاه تکمیل ظرفیت میکنه اونا خودشون اسامی رو دعوت میکنن یا در مرحله تکمیل ظرفیت هم باید ثبت نام کنیم؟

    • سلام دوست محترم ابتدا شما باتوجه به کارنامه سبز ببیند که درمصاحبه ردشده اید یا براساس نمره رد شده ایدبعد می تونید اعتراض بزنید.در تکمیل ظرفیت شما دوباره انتخاب رشته می کنید وبعد دعوت به مصاحبه می شید

      • سلام اگر نمره علمی مشکل داشته باشه هنوز شانسی برای قبولی وجود داره؟ لطفا جواب بدید

  91. سلام خسته نباشید، من با رتبه 4000 منطقه سه دعوت به مصاحبه نشدم اما دوستم با 6200 منطقه دو به مصاحبه دعوت شد،هر دومون ریاضی فیزیکیم، انتخاب رشتمم درست بود
    چرا من که رتبم بهتر بود قبول نشدم؟

    • سلام دوست محترم شما می تونید از طریق کارنامه سبز اعتراض رو در سایت سازمان سنجش داشته باشید. همچنین شانس برای تکمیل ظرفیت هم دارید

  92. الان کارنامه سبزو میتونیم ببینیم؟ و کجا میتونم ببینم؟ لطفا راهنمایی کنید
    آخه سازمان سنجش گفته بود که هیچ اعتراضی در مورد معرفی نشدن قبول نمیکنن منم بخاطر همین اعتراض نزدم، ممنون میشم کمکم کنید

    • سلام دوست محترم شما الان حق اعتراض دارید وازطریق سایت سازمان سنجش انجام دهید .کارنامه سبز 28شهریور درسایت قرارمی گیرد شما می توانید باتوجه به توضیحات کارنامه سبز از دلیلی که سازمان سنجش شما رو به مصاحبه دعوت نکرد اگاه شوید وباتوجه به ان اعتراض کنید

  93. سلام من امسال وارد دانشگاه ملی میشم ایا ترم اول میتونم برای دانشگاه ملی شهر خودم انتقالی بگیرم؟

    • سلام دوست محترم انتقالی برای فرهنگیان ممنوع می باشد مگر درموارد خاص

  94. خواهر من رتبش 7505هس و ترازشم 7634 هس ایا شانس قبولی در تکمیل ظرفیت رو داره؟؟؟ اخه دوستاش ک رتبه و ترازشون بیشتر از این بود برا ورودی مهر قبول شدن ولی خواهر من نه

    • سلام دوست محترم بله شانس دارن وشما می توانید باتوجه کارنامه سبز به عدم دعوت به مصاحبه ایشون اعتراض نمایید

      • سلام
        ببخشید کارنانه سبز اومد فاصله رتبه با اخرین رتبه قبولی 17 نفره تو بعضی رشته ها(دانشگاه فرهنگیان) ایا شانسی برا تکمیل ظرفیت هس برا استان اذربایجان شرقی منطقه 2

        • سلام دوست محترم کارنامه سبز ربطی به تکمیل ظرفیت نداره باید دید ظرفیت خالی دانشگاه فرهنگیانتون داره یانه

  95. سلام خسته نباشین
    ببخشید من رتبم. 8هزار هس ترازمم بیشتر از 6500 هسو از منتطقه 2 نمره های نهاییمم متوسط بود. برا مصاحبه فرهنگیان دعوت شده بودم ولی نمیدونم چرا قبول نشدم ولی دوستم ک رتبه و ترازش خیلی بیشتر از منه موفق شده و اسمش تو لیست قبولی ها بود و از مهر میره دانشگاه فرهنگی . میخاستم بدونم اگه اعتراض بدم نتیجه میده احتمال این هس ک مشکل حل بشه و ورودی مهر بشم برا فرهنگیان. و اگه قبول نشد تو تکمیل ظرفیت شانسم چقدره واس فرهنگیان استان اذربایجان شرقی اصلا واس تکمیل ظرفیت تقریبا تا رتبه چن برمیدارن
    ممنون از زحماتتون

    • سلام دوست محترم شما باتوجه به کارنامه نهایی که28شهریور میاد متوجه میشید که دلیل قبول نشدنتون میشید ومی تونید از طریق سازمان سنجش اعتراض بزنید وهمچنین به هسته گزینش استان هم اعتراض کنید. علاوه براین شانستون رو برای تکمیل ظرفیت هم امتحان کنید

  96. سلام .نتایج پیراپزشکی ارتش اومده یا باید منتظر باشیم؟

  97. سلام
    آیابا تراز ۶۶۰۰تجربی منطقه دو استان اصفهان در تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه میشم؟؟فرهنگیان مجازم و همه شرایط رو دارم

    • سلام دوست محترم شانس دارید برای رشته اموزش ابتدایی

  98. ممنون از پاسخگویی شما
    ولی میگن رشته تجربی تراز کمتر از ۷۰۰۰ اگ مصاحبه هم دعوت بشیم در آخر پذیرفته نمیشیم..

  99. سلام خسته نباشین
    من رتبم 7650بود از منطقه 2رشته انسانی و ترازمم از 6500بیشتره میخاستم بدونم شانسی برا تکمیل ظرفیت فرهنگیان دارم؟درضمن با اخرین قبولی های ورودی مهر 17 نفر فاصله داشتم ایا شانسی دارم

  100. سلام من میخواستم بدونم آیا با اینکه تو مصاحبه فرهنگیان رد دوباره برای تکمیل ظرفیت دعوت به مصاحبه میشم رتبه من 8116و تلاطم 7500و منطقه 3هستم ممنون

    • سلام دوست محترم شما الان هم اگه باتوجه به کد های کارنامه سبز درمرحله مصاحبه ردشدید می توانید به هسته گزینش اعتراض بزنید .برای تکمیل ظرفیت هم بله

  101. سلام اگر کسی تراز ۶۵۰۰۰ کمتر باشه یعنی مثلا ۴۰۰۰ مجاز هم نشده بوده برای فرهنگیان ایا می تونه تکمیل ظرفیت میتونه ثبت نام کنه و حتما دعوت میشه

    • سلام بلهدرسالهای گذشته مواردی بوده ولی درکل شانس کمه

  102. سلام،من برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدم ولی در کارنامه سبز مردود شدم اگر در مصاحبه قبول شده باشم برای تکمیل ظرفیت بازم باید مصاحبه برم؟

  103. سلام
    قسمت نتیجه کارنامه سبز من خالیه معنیش چیه؟برای مصاحبه فرهنگیان قبول شده بودم اما مردود شدم

    • سلام دوست محترم هر عددی درمقابل کدرشته معنی داره دربالا کارنامه سبز توضیح هست

  104. سلام.دوست من بارتبه ۲۰۳ فرهنگیان ابتدایی قبول شده ولی دوست داره اولیت های بعدی رو بره.امکانش هست که به جای ابتدایی روانشناسی تهران قبول بشه؟ میشه الان درخواست بده؟

    • سلام دوست محترم تغییر اولویت روباید از طریق سازمان سنجش ودانشگاه مقصد پیگیری نمایید

  105. سلام ترخدا جواب منم بدین.من رتبم انسانی منطقه دو شد دوهزار و کل انتخابام فرهنگیان بود و قبول نشدم نمره مصاحبمم ۹۶شد و گزینشم رد نشدم ولی مردود شدم حالا مطمئنم ی دختری توهمین منطقه دو با رتبه سه هزار ابتدایی قبول شده خوااااهش میکنیم بگین من چیکارباید بکنم و مشکل ازچیه

  106. سلام
    این حقیقت داره که میگن امسال دانشگاه فرهنگیان ظرفیت خالی نداره و تکمیل ظرفیت برگزار نمیشه؟؟

    • سلام دوست محترم هرساله این صحبت ها بوده باید دیدچه تعدادظرفیت خالی می مونه.پیگیراخبارباشید

  107. سلام من با تراز ۶۵۹۶ زبان و معدل 18.29 به مصاحبه دعوت میشم

  108. سلام میگم تکمیل ظرفیت فرهنگیان نیست پس تکلیف کد 7ها چی میشه

    • سلام دوست محترم قضیه این کدها جدا از تکمیل ظرفیت هست

  109. پس کد 7ها چیکار کنن امیدی نیست ممنون

    • سلام دوست محترم این کد یعنی شما بریدهسته گزینش استان تون اعتراض تون ثبت کنید چون نشون می دهد که شما در گزینش رد شدید

  110. سلام اگه بخاطر رتبه تو دانشگاه فرهنگیان رد بشیم ایا کارنامه سبز کد میخوره؟

  111. من اعتراض یه 2هفته ای هست زدم اما خبری نیست

  112. سلام اگه بخاطر تراز علمی رد بشیم بازم کارنامه سبزکدمیخوره؟

    • سلام دوست محترم عددکد متفاوت میشه. بهتر با مشاوران در ارتباط باشید

  113. سلام ترخدا جواب بدین من موقع انتخاب رشته همش فرهنگیان زدم نمره مصاحبه و گزینشمم چون اشناداشتیم فهمیدم ۹۶ شد ولی جواب ک اومد دیدم زد مردود و تو کارنامه سبزم هیچ کدی نزده میشه بگین علت مردودیم چیه

    • سلام دوست محترم یعنی افرادی با رتبه وتراز بهتر ازشما بودن وقبول شدن.

  114. سلام من میخواستم بدونم که تکلیف نظام قدیما در کنکور 99چیست آیا دو نوع کنکور داریم یا نه

    • سلام دوست محترم براساس اخرین اخبار دونوع کنکوربرگزارمی شود

  115. از کجا مطمئن بشم آخه میخوام بخونم ممنون

    • سلام دوست محترم لطفا سوالتون روکامل بیان نمایید

  116. من میخوام مطمئن بشم که دو نوع کنکور داریم یا نه آخه میخوام بخونم

    • سلام دوست محترم تا به این لحظه امسال دونوع سوال مطرح وافرادحق انتخاب نظام اموزشی خود روبرای ازمون دارند

  117. من از هرکی می پرسم یه چیز میگه من فکرم مشغوتوروخدا اگه مطمئن هستید بگید دو نوع کنکور داریم یا نه

  118. سلام من که سال 98کنکور دادم الان نظام قدیم کنکور بدم یعنی کتابای خدم که دهم چاپ95ویازدهم چاپ96ودوازدهم چاپ 97را بخونم این میشه نظام قدیم کنکور 99

    • سلام دوست محترم نظام قدیم میشه نظامی که دیپلم وپیش دانشگاهی هست. نظام جدیدپایه دهم یازدهم وداوزدهم می باشدشما برای مشاوره بهتر ه بامشاوران مرکز درارتباط باشید

  119. پس تکلیف دوازدهمی پارسالی چی میشه اخ کتابا تغییر کردن و اگه کتابا خودمون یعنی دوازدهم 98را بخونم میتونم کنکور بیارم

    • سلام دوست محترم برای مشاوره دقیق تر بامشاوران ما درارتباط باشید

  120. سلام روز بخیر من امسال با تراز 7600 تجربی دعوت ب مصاحبه شدم وهمه مراحل رو خیلی خوب پشت سر گذاشتم و امتیاز نخبگان هم داشتم و چن تا مقام دیگ ولی متاسفانه برای دبیری 2 نفر فاصله داشتم چیز دیگ ای انتخاب رشته نکردم امیدوار بودم ب تکمیل ظرفیت که میگن امکان برگزار شدنش کمه یعنی الان برگزار میشه یا ن؟چون گفتن که از 24 هزار نفر 23 هزار و 392 نفر ثبت نام کردن

    • سلام دوست محترم شما بهترهست خودتون برای کنکورسال بعد اماده کنید.اگه تکمیل ظرفیت بیادشرکت واگه نیاد شما چیزی رو از دست ندادیدوامادگی روبرای سال بعد دارید.تراز بالایی 8500برای سال اینده خیلی خوبه

  121. سلام ایا در تکمیل ظرفیت همه به مصاحبه دعوت میشوند شاید کسی درازش کم اما مصاحبه قوی داشته باشد

    • سلام دوست محترم شما دوباره انتخاب رشته می کنید باتوجه به ترازها به مصاحبه دعوت میشید

  122. سلام من ترازم۸۹۰۰انسانی هست.دعوت به مصاحبه شدم ولی در نهایت مردود شدم.مصاحبه هم مشکلی نداشتم.میخوام بدونم ایا درسته تکمیل ظرفیت نیست؟من خیییلی واسم مهمه همه امیدم به تکمیل ظرفیته ینی امیدی نیست؟

    • سلام دوست محترم شما بهتره برای کنکورسال بعد خودتون اماده کنید که چیزی رو از دست ندید واگه تکمیل ظرفیت باشه شرکت داشته باشید

      • سلام تراز ۸۵۰۰ رشته انسانی منطقه ۳ تهران چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

        • سلام دوست محترم برای همه رشته شانس دارید به ویژه اموزش ابتدایی وتربیت بدنی

  123. سلام امسال فرهنگیان اصلا تکمیل ظرفیت برگزار نمیکنه برای بهمن

    • سلام دوست محترم احتمال تکمیل ظرفیت کم هست ولی پیگیراخبار باشید.

  124. سلام من کنکور۹۸روزانه قبول شدم ورفتم ثبت نام کردم ولی چون دوست نداشتم به سازمان سنجش درخواست رفع محرومیت دادم و الان که۷آذره هنوزجوابی نیومده من چی کارکنم؟خیلی دیرشد

    • سلام دوست محترم ازطریق تلفنهای سازمان سنجش پیگیربشید

  125. سلامتکمیل ظرفیت کی هس

    • سلام دوست محترم تا به این لحظه گفته شده تکمیل ظرفیت ندارن.باز پیگیراخبارباشیدولی برای کنکورسال اینده خودتون اماده کنید

  126. آخه به شماره ی سنجش زنگ میزنم جواب نمیدن.به نظرتون چی کاربایدکرد؟

    • دوست محترم احتمال تکیل ظرفیت خیلی کم هست چون خود دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده که جذب شون خوب بود.پس بهتره برای کنکورسال اینده خودتون اماده کنید

  127. یه سوال دیگه احتمال اینکه موافقت کنن چقدره؟اگرانتخاب رشتت اشتباه نباشه ولی الان پشیمون شده باشی که چرااصلاانتخاب رشته کردی؟

  128. منظورم اینه که بادرخواست رفع محرومیت ازکنکورموافقت میکنن اگراشتباهی درانتخاب رشته رخ نداده باشه و۷۰تاکدانتخاب رشته زده باشی؟

    • سلام دوست محترم شما باید از سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست دهید اگه جواب ندادن .زنگ بزنیداگه پاسخ نگرفتی حضوری بیادتهران.چون لینک مخصوص رفع محرومیت برداشته شده ولی باز شانس دارید بستگی به دلایلی که بیان می کنید

      • سلام اگرازدانشگاه روزانه انصراف بدیم چقدرطول میکشه این روندانصراف دادن؟واینکه جواب رفع محرومیت کی میادآخه؟برای کسی اومده؟

        • سلام دوست محترم بستگی به دانشگاه داره .برای برخی جواب امده ازطریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش پیگیرباشید یاباشماره تماسهااین سازمان تماس بگیرید

  129. ببخشیدمیشه بگیدچنددرصدداوطلب هاپاسخ رفع محرومیتشون اومده؟

  130. سلام ببخشیداین سوال رومیپرسم شمامطمئن هستیدکه۵۰درصدپاسخ رفع محرومیتشون اومده؟آخه من ازهرکس میپرسم حتی اونایی که زودبه سنجش درخواست داده بودن گفتن‌نیومده

    • سلام دوست محترم خدمتون عرض کردم بهترباسازمان سنجش مکاتبه کنید که تکلیفتون سریعترمشخص بشه

  131. سلام لطفااگه کسی جواب رفع محرومیت ازکنکورروگرفته بگه واینکه چه جوابی بهش دادن.

    • سلام دوست محترم بهتره از طریق سازمان سنجش پیگیرباشید

  132. سلام ببخشیدبادرخواست رفع محرومیتم موافقت نشده چجوری میتونم دوباره درخواست بدم؟آیاموافقت میکنن؟آخه نوشته زمان ثبت درخواست به پایان رسیده…

    • سلام دوست محترم بهتر مستنداتون حضوری یا به ادرس سازمان سنجش بفرستید

  133. با سلام
    من ترازم ۷۳۰۰ شد ولی تو انتخاب رشته فرهنگیان را انتخاب نکرده بودم آیا الان تو تکمیل ظرفیت می تونم انتخاب کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.ر

    • سلام دوست محترم بله اگه جزمواردزیرنباشید اطلاعیه سازمان سنجش کامل مطالعه نمایید-پذيرفته‌شدگان آزمون سراسري در هريك از كد رشته‌هاي تحصيلي داراي بورسيه و يا شرايط خاص كه به دستگاه‌هاي اجرايي تعهد خدمت دارند و همچنين پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌هاي فرهنگيان و تربيت دبير شهيد رجايي كه متعهد خدمت وزارت آموزش و پرورش هستند مجاز ثبت‌نام و شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي اين مرحله از تكميل ظرفيت نمي‌باشند.
      -داوطلباني كه قبلاً دريكي از كد رشته محل‌هاي دانشگاه‌ فرهنگيان و يا دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي به آموزش و پرورش معرفي شده‌اند ولي به علت موارد (پزشكي، معدل و سن) واجد شرايط نبودند. مجاز به ثبت‌نام و شركت در مرحله (تكميل ظرفيت) نمي‌باشند. از اين گروه از داوطلبان درشهريورماه سال جاري به علت نداشتن شرايط، مصاحبه اختصاصي بعمل نيامده است.

  134. سلام. فقط داوطلبان بومی میتونن ثبت نام کنن؟؟

  135. سلام ببخشید میخاستم بدونم خراسان رضوی هم جزو تکمیل ظرفیت هس برا فرهنگیان لطفا جواب بدیید

    • سلام دوست محترم تکمیل ظرفیت در پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان استانهاي ايلام، البرز، بوشهر، تهران، سيستان و بلوچستان و خورستان، مقرر گردید تكميل‌ ظرفيت در برخي كدرشته محل‌هاي مربوط به استان‌هاي مذکور براي تحصيل در پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگیان صورت گيرد.

  136. سلام اگه تراز ۶۵۰۰ باشه با اخرین رتبه قبولی صد تا فاصله داشته باشیم از کجا بدونیم تراز اخرین نفر چند بوده

    • سلام دوست محترم این مطلب شما بیان می کنید برای کارنامه سبز می باشد وربطی با تراز اصلی نداره. برای اطلاع از تراز قبولی هررشته با مشاوران مادر ارتباط باشید

  137. سلام اگه تراز ۶۵۰۰ باشه برای قبولی ابتدایی با سهمیه۲۵ درصد به بالا ایثارگری شانس قبولی داریم بر ای کد رشته های دو نفر ظرفیت

    • سلام دوست محترم ترازشما هرچه بالاتر شانس بیشتر ومصاحبه هم خیلی مهم می باشد

  138. سلام‌ببخشید با تراز ۷۱۰۰شانس قبولی داریم؟تهران هستیم یعنی تو کنکور منطقه ۱/دختر

    • سلام دوست محترم برای اموزگارابتدایی وتربیت بدنی شانس بیشتره هست وترازبالای8500خوبه

  139. میشه جواب این سوال رو هم بدین و تقریبی بگین تا کی متوجه میشیم که قبول شدیم یا ن تا تیر طول میکشه؟!

    • سلام دوست محترم هنوز چیزی اعلام نشده پیگیرسایت سازمان سنجش باشید

  140. الان تکمیل ظرفیت تهران فقط اموزش ابتدایی داره و ترازمم بالای ۸۵۰۰نیست و ۷۰۰۰هست ممکنه دعوت شم؟

    • سلام دوست محترم بله شانس داریدهرچه ترازبه8500نزدیکتربهترهست برای تکمیل ظرفیت الان شما نگران نباشیدبرای مصاحبه فایلها رو مطالعه نمایید.درصورت تمایل بامشاوران مادرارتباط باشید

  141. سلام.چرا امسال تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اینقدر زیاد هست و برای بومیان چندین استان اینهمه کدرشته محل دارد؟چرا به این زیادی جای خالی در دانشگاه فرهنگیان مانده است؟

    • سلام دوست محترم چون یه سری درمصاحبه رد شده بودند

  142. سلام . خسته نباشید. در مرحله ی تکمیل ظرفیت هم باید انتخاب رشته بومی باشه یا هر کد رشته رو میتونیم انتخاب کنیم؟

  143. سلام خسته نباشید من ترازم 6400 هست کلا چهار نفر مجاز به انتخاب رشته شداند امکان قبولی دانشگاه فرهنگیان در مرحله اول وجود داره؟

  144. سلام من رتبه ام ۱۰هزارشده ترازم هم ۷هزار شده به نظر شما دانشگاه فرهنگیان آموزش ابتدایی لرستان یا اراک قبول میشم؟؟

  145. با تراز ۸۳۸۴ دعوت ب مصاحبه نشدم بعد دوستم با ۶۹۰۰ دعوت شده امید به تکمیل ظرفیت داشته باشم؟

    • سلام دوست محترم از طریق سایت سازمان سنجش با باگذاری مدارک اعتراض خود راثبت نمایید

  146. ببخشید میخواستم بدونم من با رتبه ۴۰۰۰ و تراز ۸۰۰۰به مصاحبه دعوت نشدم..منطقه ۲…کلا ۱۸ تا انتخاب کردم که همشون فرهنگیان بود میخواستم بدونم تو تکمیل ظرفیت اذرماه دعوت میشم….
    چجوری بفهمم که دعوت شدم

    • سلام دوست محترم شما باید درسایت سازمان سنجش با باگذاری مدارک اعتراضتان ثبت نامیید.بله ولی بستگی ه به استان شما دارد

  147. سلام .ببخشید من ترازم ۶۴۶۵ شده .میتونم توی تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنم ؟ بعد در تکمیل ظرفیت سال ۹۷ یه کارنامه دیدم که تراز ۵۵۰۰ داشت و فرهنگیان زده بود و همچنین دعوت به مصاحبه شده بود،
    خواهشا جواب بدید میتونم فرهنگیان بزنم یا خیر

    • سلام دوست محترم باید دیدشرایط تکمیل ظرفیت چیست.ترازتون در چه سهمیه ی هست

  148. سلام من رشته انسانی ترازم۷۱۵٠شد انتخاب رشته کردم ولی مصاحبه دعوت نشدم امسال یعنی سال ۹۹ درتکمیل ظرفیت قبول میشم؟

  149. سلام.من کنکور تجربی دادم و رتبه ام ۴۰۷۳ منطقه یک و ترازو ۸۹۰۰ هست.من تو انتخاب رشته سریال اعلام علاقه مندی به دانشگاه فرهنگیان رو نخریدم و تو اولویت هام دانشگاه فرهنگیان رو نزدم.اگه امسال دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت داشته باشه می تونم انتخاب رشته کنم؟یه سوال دیگرم این هست که آیا در سالهای قبل سابقه داشته که در تکمیل ظرفیت رشته های دبیری زیست و شیمی هم باشه؟

    • سلام دوست محترم بستگی به داوطلبان وظرفیت استان شما دارد

  150. سلام من اولویت اخر انتخاب رشته رو کع علوم ورزشی دانشگاه بین الملل قزوین قبول شدم از فرهنگیان چیزی نزده میتونم تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟؟

  151. سلام من با تراز 7800 انسانی منطقه دو مصاحبه دعوت نشدم الان داشنگاه ارومیه رشته دیگی قبول شدم میتونم برا تکمیل ظرفیت فرهنگیان شرکت کنم امکانش هست؟ منتظر بمونم

  152. باسلام من باترا ز بالای ۸۰۰۰مصاحبه فرهنگیان دادم ولی پزیرفته نشدم ودانشگاه حقوق شهرکرد قبول شدم اگر درتکمیل ظرفیت شرکت کنم تکلیف دانشگاه حقوقم چی میشه نگرانیم اینکه فرهنگیان رانیارم واینم ازدست بدم

    • سلام دوست محترم ایا در کارنامه شما کد11خورده؟ایا در کارنامه سبز کد7یا5 خورده است؟برای مشاوره جامع بامشاوران ما در ارتباط باشید

  153. سلام من رتبه منطقم21000 وترازم6499 هستش ومجازم برای دانشگاه فرهنگیان احتمالش هست توی تکمیل ظرفیت اسمم بیاد آخه انتخاب رشته کردم ولی چیزی قبول نشدم از فرهنگیان

    • سلام دوست محترم شما در چه سهمیه مجاز شده اید؟ایا فقط برای تربیت بدنی مجاز شده اید؟ شانستان در کل کم هست

  154. سلام من تو کنکور فرهنگیان مجازشدم ولی مصاحبه دعوت نشدم رتبم سی هزار وترازم ۶۵۰۰۱۳هست معدل دیپلمم۱۹٫۲۲میخاستم ببینم شانسی دارم که تو تکمیل ظرفیت مصاحبه دعوت شم ؟

    • سلام دوست محترم سهمیه تان بیان نکردید.باتراز 6500شانستان بالانیست

  155. سلام .ایا ما که رفتیم مصاحبه ولی قبول نشدیم واسه تکمیل ظرفیت اگر دوباره اسممون اومد دوباره باید بریم مصاحبه بدیم با همون مصاحبه قبلی برامون ثبت میشه در تکمیل ظرفیت

    • سلام دوست محترم با توجه کارنامه سبز دلیل قبول شدن شما چیست؟رتبه؟ردشدن گزینش؟ردشدن درمعاینات پزشکی؟درصورت تمایل بامشاوران ما در ارتبط باشید

  156. سلام من ترازم ۷۲۸۳ منطقه ۳ انسانی مصاحبه دعوت نشدم امکان این که ت تکمیل ظرفیت دعوت بشم چقدره؟!

    • سلام دوست محترم اگر ظرفیت استان تون پر نشده باشد بله

  157. سلام و خسته نباشید.
    در کارنامه نهایی رتبه من برای کد رشته ی اموزش استثنایی رو ۵ زده و آخرین رتبه قبولی رو ۴ عنوان کرده.
    میخواستم بدونم که آیا احتمال پذیرفته شدن من هست؟
    مثلا آن فردی ک جلوی من هست به علت آوردن ذخیره ی دیگر دانشگاه الویت بالاتر در انجا پذیرفته شود؟ یا ایا امکان قبولی از طریق تکمیل ظرفیت هست یا نه؟
    در کل اینکه چه مقدار شانس هست؟
    با تشکر از سایت عالیتون

    • سلام دوست محترم با توجه به کارنامه سبز رتبه شما باید کمتر از اخرین نفر پذیرفته شده باشد برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما در ارتباط باشید

  158. ممنون از توضیحات شما.
    الان اگر بخواییم یه درصد برای شانس قبولی بنده متصور بشیم ،آن شانس چقدر است؟
    و اگر تکمیل ظرفیت برگزار شه،بنده اولین کسی هستم که پذیرفته میشویم.
    و سوال آخر اینکه از اون فردی که جلوی من هست مصاحبه گرفته اند یا نه؟(با توجه ب اینکه ایشان نفر ۴ هست)

    • سلام دوست محترم برای مشاوره جامعتر باشماوران ما در ارتباط باشید

  159. سلام ایا با تراز 7700 انسانی برای تکمیل ظرفیت فرهنگیان دعوت میشم کنکوری 99 ام خراسان رضوی

  160. سلام من از کاشمرم و کنکور انسانی 99 دادم و ترازم 7648 شد احتمال داره واسه تکمیل ظرفیت دعوت بشم

  161. سلام علیکم
    من در رشته علوم و معارف اسلامی هستم و امسال پشت کنکور موندم اگر سال بعد تراز ۷۵۰۰ به بالا بیارم با معدل ۱۹ میتونم دعوت بشم برای مصاحبه؟ و امکان قبولی چقدره؟ و اینکه سال بعد ظرفیت پذیرش در چه حدی هست؟

  162. با سلام
    من رتبه ی ۱۴۷۱ سهمیه ی ۵ درصدی هستم، با تراز ۷۹۵۸ ، رشته انسانی، منطقه ۲ .
    در مرحله ی اول، مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم؛ اما دعوت به مصاحبه نشدم. میزان شانسم برای قبولی در تکمیل ظرفیت چقدره؟

    • سلام دوست محترم بله به شرط اینکه استان شماتکمیل ظرفیت داشته باشه

  163. سلام من با تراز 7200به مصاحبه دعوت شدم ولی قبول نشدم.اگه تکمیل ظرفیت دعوت بشم حتی اگع نتیجع ی مصاحبه خوب باشه بازم باید برم مصاحبه؟ و اینکع آموزش ابتدایی از استان 13نفر رو پذیرش کردن و من رتبه 14بودم ایا این شانسمو بیشتر میکنه؟

    • سلام دوست محترم دلیل قبول نشدن شما باتوجه به کارنامه سبز چی بوده؟

  164. سلام ببخشید من از 16 اعتراضمو به سازمان سنجش رد کردم ولی هنوز جواب ندادن چه زمانی جواب میدن؟

  165. سلام دوست محترم کسی که در کارنامه کد11خورده الان دعوت به مصاحبه فرهنگیان شده است

  166. سلام
    تعداد نفرات پذیرش تکمیل ظرفیت فرهنگیان چند نفره ؟؟

    • سلام دوست محترم ظرفیت دقیق مشخص نیست حدود1200به بالا

  167. سلام چجوری میتونم توی تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟

  168. سلام
    من اول مهر با تراز ۶۸۰۰ تجربی منطقه ۳ از بومی تهران به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شدم اما به دلیل کم بودن رتبه ام مردود شدم حالا واسه تکمیل ظرفیت فرهنگیان ممکنه دوباره دعوت شم ؟؟

  169. سلام من با تراز ۶۸۰۰ از رشته تجربی منطقه ۳ از تهران اول مهر به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شدم اما به دلیل اینکه رتبه ام کم بود قبول نشدم یعنی هیچ کدی توی برگه سبزم نخورده حالا واسه تکمیل ظرفیتم امکانش هست دعوت شم ؟

  170. ممنون میشم اگر بگید که کدوم استان ها فقط تکمیل ظرفیت فرهنگیان دارند؟
    ایا تکمیل ظرفیت تربیت بدنی اگه داشته باشیم مجدد باید ازمون عملی بدیم؟

  171. سلام من با تراز 8036 ورتبه10000 منطقه 3سال99 دررشته تجربی واستان یزد ایا فرهنگیان قبول نمی شدم؟؟

    • سلام دوست محترم بستگی به رقبا شما در استان وظرفیت استان تان دارد

  172. سلام.من به مصاحبه رفتم و علت قبول نشدنمو در کارنامه ی سبز نداشتن حدنصاب علمی بیان کرده و من بااخرین قبولی ی نفر فاصله داشتم،میخداستم بدونم اگه تکمیل ظرفیت برگزار بشه از اونجایی که من مصاحبه مشکلی نداشته دوباره باید به مصاحبه برم؟

  173. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من با رتبه ۹۰۰۰ و تراز ۶۸۰۰ و معدل ۱۸ مجاز شدم اما دعوت به مصاحبه نشدم
    میخواستم بدونم که اگه تکمیل ظرفیت بیاد
    احتمالش چقدره که من به مصاحبه دعوت شم
    میدونم به رقبا بستگی داره
    اما میخوام بدونم میشه یعنی احتمالش هست که من دعوت شم

    • سلام دوست محترم اگر از سهمیه مناطق باشید شانستان کم هست

  174. سلام تکمیل ظرفیت فرهنگیان کنکور 99کی بر گذار میشه

    • سلام دوست محترم هنوزچیزی اعلام نشده پیگیراخبار باشید

  175. سلام . خسته نباشید
    پیش بینی میشه در سال 1400 ، چه تعداد دانشجو برای فرهنگیان قبول بشن ؟

  176. سلام ترازم ۶۴۶۰هستش چجوری مجاز شدم فرهنگیان؟

  177. سلام ترازم بین ۶۴۰۰و۶۵۰۰هستش چجوری مجاز شدم فرهنگیان؟ مگه بالای ۶۵۰۰نیستش ملاکش؟

  178. سلام وقت بخیر
    من با تراز 8040 و رتبه 3202 مجاز شدم و اولویت فرهنگیان شهید هاشمی نژاد مشهد زدم قبول نشدم
    الان برا تکمیل ظرفیت می تونم شرکت کنم؟ جایی باید ثبت نام کرد؟

  179. سلام من تربیت بدنی انتخاب رشته کردم و آزمون عملی هم قبول شدم ولی در اعلام نتایج قبول نشدم برای تکمیل ظرفیت چکار کنم

  180. سلام من با رتبه ۶هزار و خورده ای و با تراز ۷هزار و خورده ای برای مصاحبه دعوت شدم ولی قبول نشدم به خاطر نرسیدن رتبه علمی امکانش هست که توی تکمیل ظرفیت شانس داشته باشم؟باید ثبت‌نام کرد یا چی؟

  181. سلام من رتبه ام ۶هزار خورده ای منطقه ۲ و با تراز ۷هزار و خورده ای رفتم برای مصاحبه و ب خاطر پایین بودن رتبه علمی‌ قبول نشدم برای تکمیل ظرفيت شانسي دارم؟و باید چه اقدامی کرد؟؟؟

  182. سلام ببخشید با رتبه 11000 تراز 7900 معدل 18.86
    میتونم فرهنیگان قبول شم
    ایا کارنامه درست صادر شده
    منطقه 3 گلستان

  183. سلام خسته نباشید ببخشید من تراز علمیم 7800 بود و رتبه 3800 سهمیه 5 درصدی بود تربیت معلم اولویت اخرم بود و دعوت به مصاحبه نشدم ایاممکنه کلا هیچی قبول نشده باشم ؟ یا ممکنه انتخابای فبل ترببت معلم برام گرفته باشه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  184. سلام خسته نباشید ببخشید من تراز علمیم 7800 بود و رتبه 3800 سهمیه 5 درصدی بود تربیت معلم اولویت اخرم بود و دعوت به مصاحبه نشدم ایاممکنه کلا هیچی قبول نشده باشم ؟ یا ممکنه انتخابای فبل ترببت معلم برام گرفته باشه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  185. سلام کارنامه نهایی اومده قسمت نتیجه کد نخورده

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید