تغییر زمان برگزاری کنکور 98

تعداد شرکت کنندگان کنکور 98 نظام جدید و نظام قدیم

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش تغییر زمان برگزاری کنکور 98 را علام نمود. زمان برگزاری کنکور ۹۸ تغییر خواهد کرد و هدف از این تغییر، جلوگیری از تداخل امتحانات نهایی و آزمون سراسری ، است. این تغییر زمان در برگزاری کنکور برای داوطلبان مفید خواهد بود. سازمان سنجش آموزش کشور نیز با تغییر زمان کنکور موافقت نموده است. در این مقاله اخبار مربوط به تغییر زمان کنکور 98 را به طور کامل به اطلاع داوطلبان کنکور می رسانیم.

اعلام تغییر زمان برگزاری کنکور 98

اعلام تغییر زمان برگزاری کنکور توسط معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردید، برای جلوگیری از تداخل امتحانات نهایی و کنکور 98 ، زمان برگزاری کنکور 98 تعیین شد. برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور 98 روی لینک آبی کلیک نمایید ، ولی به محض تعیین ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد. معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ، از احتمال انتقال زمان برگزاری کنکور به دهه سوم تیر ماه در سال تحصیلی آینده خبر داد.

این تغییر زمان در برگزاری کنکور فرصت بیشتری را جهت مطالعه و جمع بندی کنکور ، در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد داد، برای یادگیری نحوه جمع بندی کنکور روی لینک آبی کلیک نمایید.

مرکز سازمان سنجش آموزش و پرورش اعلام نمود، با توجه به اینکه در نظام جدید ، زمان برگزاری امتحانات نهایی و نظام جدید ، نزدیک می باشد و 35 ساعت آموزش در طول هفته برای دانش آموزان پایه دوازدهم بسیار زمانبر می باشد، با شورای پذیرش دانشجو در کنکور مذاکره ای انجام گردید، که در نتیجه این مذاکره زمان کنکور 98 تغییر یافت و برخلاف سال های گذشته کنکور در نیمه دوم تیرماه 97 برگزار می شود. در رابطه با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 نیز باید بگوییم که 89/24 درصد از داوطلبان کنکور از طریق سوابق تحصیلی ، مورد پذیرش دانشگاه ها قرار خواهند گرفت، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور نه تنها کاهش نمیابد بلکه افزایش نیز خواهد داشت، با این روال به تدریج پذیرش در دانشگاه ها بر مبنای شرط معدل خواهد بود.

معاونت آموزش متوسطه اعلام نمود ، محتوای آموزشی آموزش و پرورش با سازمان سنجش دارای پیوستگی می باشد، اما در شیوه اجرا، سازمان سنجش از سوالات 4 گزینه ای طرح می نماید که گاهی دارای جنبه روان سنجی می باشد.

داوطلبان گرامی کنکور 98 می توانند جهت اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری کنکور، انجام ثبت نام کنکور سراسری تا مراحل انتخاب رشته و اعلام نتایج و ثبت نام در دانشگاه ها ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه تغییر زمان برگزاری کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید