تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 زمان جدید آزمون ارشد در تاریخ 23 و 24 خرداد 98 خواهد بود و تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل قطعی شد. عضو ناظر مجلس در شورای پذیرش دانشجو اعلام کرد، به دلیل سیل در برخی از استان ها ، داوطلبان کنکور ارشد درگیر مسائل سیل بودند. برخی از داوطلبان کنکور نیز برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شده اند. بنابراین زمان آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتاد.

اخیرا با توجه به درخواست های داوطلبان کنکورهای سراسری و ارشد 98 در استان های درگیر سیل، رئیس سازمان سنجش از برگزاری جلسه فوق العاده و بررسی وضعیت برگزاری آزمون های کشوری با برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، خبر داده بود.

تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

زمان جدید برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل اعلام شد. قرار بود آزمون ارشد در اردیبهشت ماه برگزار شود. اما عضو ناظر مجلس در شورای پذیرش دانشجو اعلام کرد، به دلیل سیل در برخی از استان ها ، داوطلبان کنکور درگیر مسائل سیل بودند. برخی از داوطلبان کنکور نیز برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شده اند. درنتیجه تصمیم گرفته شد که زمان آزمون کارشناسی ارشد به تعویق افتد.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد میتوانند برای اطلاع از زمان انتشار کارت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور  تماس بگیرند و کارت خود را از کارشناسان دریافت کنند. کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و شورای سنجش و پذیرش تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ ،به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ 98/03/23 و 98/03/24 خواهد بود.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و اين سازمان ، تسهيلات و اختصاص سهميه مشابه زلزله زدگان را برای سیل زدگان اعلام کرد. جزئیات سهمیه سیل زدگان در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان عزيز خواهد رسيد. داوطلبانی كه آسيب مستقيم ديده اند، می توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر درمورد سهمیه سیل زدگان سال 98 روی لینک زیر کلیک نمایند. 

click سهمیه سیل زدگان در کنکور کارشناسی ارشد سال 98

 برای مشاوره درمورد میزان تاثیر هر یک از سهمیه های سیل زدگان،سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگران، سهمیه جانباران، سهمیه جانبازان 5درصد، سهمیه جانبازان 25 درصد، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه بهیاران، سهمیه مناطق زلزله زده و … ) با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد میتوانند برای اطلاع از زمان انتشار کارت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند و کارت خود را از کارشناسان دریافت کنند.

جهت مشاوره در زمینه تاخیر برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل سیل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید