تاثیر معدل در کنکور 98 مثبت شد

تاثیر معدل در کنکور سازمان سنجش 99 چگونه است

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور 98 مثبت شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر معدل در کنکور 98 مثبت شد

سازمان سنجش در اطلاعیه 14 آبان تاثیر معدل در کنکور 98 را برای تمام داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید به طور قطعی مثبت اعلام کرد و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 تعیین شد. کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ، بر اساس تصمیم شورای‌ سنجش و پذیرش ، تاثیر معدل برای کنکور سال ۱۳۹۸ را به میزان 30درصد مثبت اعلام نمود.

تعیین میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ با حضور وزرای آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مسئولان و اعضای این شورا به میزبانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تلاش است تا آنچه به نفع دانش آموزان است اجرایی کند و گفت، مصلحتی به جز آرامش روحی، سربلندی و موفقیت دانش آموزان وجود ندارد و به زودی تصمیم نهایی را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

 

میزان تاثیر معدل در کنکور ۹۸

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 براساس آخرین مصوبات شورا میزان اعمال تاثیر سوابق تحصیلی حداکثر 30 درصد است که 20 درصد با تاثیر قطعی و 10 درصد با تاثیر مثبت خواهد بود و با پیشنهاد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مورد این موضوع تصمیم گیری شده است.

جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو با دو دستور کار برای تصمیم گیری درباره کنکور ۹۸ با حضور اعضای شورا برگزار شد، یکی از آنها مربوط به میزان تاثیر سوابق تحصیلی و معدل داوطلبان در کنکور 98 بود.

در جلسه چهاردهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، تصویب شد که سوابق تحصیلی متقاضیان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق کنکور وزارت علوم با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و اعضای شورای سنجش و پذیرش دانشجو به صورت زیر اجرایی گردد:

در ثبت نام دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سال 98 به بعد حداقل 85 درصد ظرفیت کل آموزش عالی ، از طریق سوابق تحصیلی و خارج از فرایند کنکور سراسری انجام می شود.

آیین‌نامه اجرایی این مصوبه مذکور حداکثر تا یک ماه آینده در سازمان سنجش آموزش کشور تهیه و برای تصویب به شورای سنجش و پذیرش ارائه می گردد.

این آیین نامه باید پیش از ثبت نام کنکور سراسری اطلاع رسانی شود.

در پذیرش دانشجو برای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به روش پذیرش با آزمون در سال 98، سوابق تحصیلی با حداکثر 30 درصد تاثیر مثبت ملاک قرار میگیرد.

با هدف پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای سال 99 به بعد در رشته محل های با کنکور ، میزان و نحوه سوابق تحصیلی، حداکثر ظرف یک ماه توسط کارگروه تهیه و برای تصویب و اعلام به شورای سنجش و پذیرش ارائه خواهد شد.

برای مشاوره قبولی در کنکور 98 ، و ثبت نام کنکور می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر معدل در کنکور 98 مثبت شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید