تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97 – 98 در این مقاله به اطلاع داوطلبان می رسد. تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97 -98 به طور دقیق شرح داده شده است. تاثیر سوابق تحصیلی بر نمره کل نهائی داوطلبان، به این صورت است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه مربوطه محاسبه می گردد. برای اطلاع از نحوه دریافت سوابق تحصیلی روی همین لینک نمایید.

توجه:

تاثیر سوابق تحصیلی برای کنکور 98 مثبت شد برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

داوطلبان می توانند برای رفع هرگونه سوال در زمینه تاثیر سوابق تحصیلی از طریق تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند. مهلت مجدد تایید و ویرایش سوابق تحصیلی 97 در 17 الی 20 تیر ماه می باشد.

برای مشاهده جزئیات اطلاعیه پذیرش 89 درصد کنکوری ها با سوابق تحصیلی  کلیک نمایید.

شورای سنجش پذیرش دانشجو اعلام نمود: در سال ۹۸ تاثیر سوابق تحصیلی ۳۰ درصد قطعی در نظر گرفته شود و برای کنکوری ‎های سال ۹۸ دو نوع سوال تستی برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال 97 – 98 مطابق با اطلاعیه مرکز سنجش آموزش و پرورش و با اعلام اینکه میزان و سهم سوابق تحصیلی در کنکور امسال همانند سال گذشته همان 30 درصد با تاثیر مثبت است ، باید گفت که پیشنهادات مطرح درباره چگونگی پذیرش دانشجو در سال‌های آتی در جلسه شورای پذیرش دانشجو مورد بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به برگزاری جلسه شورای‌سنجش و پذیرش دانشجو که با حضور وزرای آموزش وپرورش و علوم در واپسین روزهای سال گذشته برگزار شد مقرر شد پیشنهادات اعضای شورا برای چگونگی تصمیم گیری پیرامون پذیرش دانشجو در سال‌های آتی ظرف مدت یک ماه ارائه گردد تا در جلسه فروردین ماه شورای پذیرش مورد بررسی قرار گیرد. میزان و سهم سوابق تحصیلی در کنکور امسال همانند سال گذشته همان 30 درصد با تاثیر مثبت می باشد. در سال ۹۸ شاهد استقرار پایه دوازدهم و تکمیل ساختار نظام آموزشی ۳-۳-۶ هستیم و از لحاظ شرایط برای پذیرش دانشجو و برگزاری امتحانات نهایی متفاوت خواهد بود. در سال 98، بخش اول داوطلبان ورود به کنکور پایه دوازدهمی ها هستند و بخش دوم نیز پشت کنکوری‌های سال های گذشته اند و به این علت سال 98 دو کنکور برگزار میشود تا فارغ‌التحصیلان نظام های آموزشی قبلی با مشکل مواجه نشوند. مبنای قانون پذیرش دانشجو تلفیقی از سوابق تحصیلی و آزمون‌های کنکوری می باشد. بر اساس این قانون باید با افزایش سالانه سهم سوابق تحصیلی، در نهایت 85 درصد ظرفیت دانشگاه‌ها با ملاک سوابق تحصیلی پر شوند. هرچند قانون گذار ابهاماتی را به جا گذاشته و به روشنی درباره رشته محل‌های پرمتقاضی تعیین تکلیف نکرده است. راهکارهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته مانند اینکه ، امتحانات نهایی تنها در پایه دوازدهم برگزار شود و سهم سوابق تحصیلی در پذیرش دانشجو در رشته محل‌های پر متقاضی حداکثر تا 50 درصد افزایش یابد و 50 درصد باقی مانده سهم‌ آزمون‌های عمومی و اختصاصی کنکور باشد. افزایش سهم سوابق تحصیلی از رقابت شدید در کنکور می‌کاهد.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید