بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی

پردرآمدترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی 98

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد انتخاب بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی را دارید، این مقاله را که با هدف معرفی بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی ارائه شده است، مطالعه کنید. انتخاب رشته یکی از مهمترین تصمیمات در مقطع تحصیلی می باشد و نداشتن اطلاعات کافی و انتخاب رشته می تواند علاوه بر اتلاف زمان و هزینه تحصیل در آن رشته، از بازار کار خوبی برخودار نباشد ، بنابراین پیش از انتخاب رشته اطلاعات کافی درمورد رشته ها و دانشگاه ها بدست بیاورید، توصیه ما به شما این است که حتما از مشاوره کارشناسان موسسات معتبر استفاده نمایید، درصورت نیاز به مشاوره تلفنی درمورد انتخاب رشته های دانشگاهی علوم تجربی و انتخاب شغل با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی کدامند؟

سوالی که ممکن است برای هر متقاضی علاقمند به رشته های دانشگاهی علوم تجربی پیش بیاید ، این است که بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی چه رشته هایی هستند؟

داوطلبان تمایل به انتخاب بهترین رشته ممکن برای تحصیل و کسب درآمد دارند، این روزها تنوع رشته بسیار زیاد بوده و دانشگاه های متعددی ارائه دهنده رشته های علوم تجربی اند، انتخاب رشته برای داوطلبان به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درمورد رشته های علوم تجربی و درآمد رشته های دانشگاهی علوم تجربی، باعث ایجاد سردرگمی در انجام انتخاب رشته شده است. حتی مشورت کردن با افرادی که قبلا در یک رشته یکسان تحصیل کرده اند بی فایده به نظر می رسد زیرا هر کدام نظر شخصی خود را با نگاهی خوشبینانه یا بدبینانه یا بعضا غیر واقعی بیان می کنند. قطعا داوطلبان امکان کسب اطلاعات کامل درمورد تمام رشته ها و دانشگاه ها را نیز ندارند، پس توصیه میکنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته موسسات معتبر که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند استفاده کنید، زیرا با داشتن اطلاعات جامع راهنمای شما برای انتخاب بهترین رشته و دانشگاه خواهند بود. در زیر لیستی از رشته های علوم تجربی به ترتیب محبوبیت و تقاضا دسته بندی شده است:

رشته های تجربی ردیف اول

پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، اتاق عمل، بینایی سنجی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت و بازرسی گوشت، دبیری زیست شناسی، علوم آزمایشگاهی، علوم تغذیه، فیزیوتراپی، اعضای مصنوعی،  پرستاری، شنوایی شناسی، علوم و صنایع غذایی، کاردرمانی، گفتار درمانی، مامایی، بیوتکنولوژی، تکنولوژی پرتوشناسی، هوشبری، زیست شناسی، ساخت پروتزهای دندانی، زیست فناوری و …

رشته های تجربی ردیف دوم

داروسازی، تکنولوژی پزشکی هسته ای، مهندسی بهداشت حرفه ای، شیمی، بهداشت عمومی، فناوری اطلاعات سلامت، دبیری شیمی، مهندسی بهداشت محیط، و …

رشته های تجربی ردیف سوم

زمین شناسی، اقیانوس شناسی

رشته های تجربی ردیف چهارم

حسابداری، الهیات، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی،  مدیریت فرهنگی هنری، علوم انتظامی ، علوم قضایی، اقتصاد اسلامی، علوم اقتصادی و …

رشته های تجربی ردیف پنجم

 آموزش تربیت بدنی، امنیت اطلاعات، اقتصاد کشاورزی، مددکاری اجتماعی، کتابداری در شاخه پزشکی و … .

پرطرفدارترین رشته های گروه علوم تجربی، پزشکی ، دندانپزشکی، داروسازی می باشد، برای تحصیل در این رشته ها دو راه وجود دارد، یک راه قبولی در کنکور است و راه دوم تحصیل بدون کنکور است. اگر قصد قبولی در کنکور را دارید ، می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و برنامه ریزی اختصاصی کنکور را برای قبولی در کنکور 98 دریافت کنید.

اگر تمایل به تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی – دندانپزشکی- داروسازی را دارید، برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور و دانشگاه های دولتی و … که پذیرش بدون کنکور دارند ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه بهترین رشته های دانشگاهی علوم تجربی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید