انصراف دکتری دانشگاه آزاد 98

زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه انصراف دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انصراف دکتری دانشگاه آزاد 98 روند و شرایطی دارد و نیز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی بابت انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 بایستی هزینه انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز پرداخت کنند. دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد ممکن است به سودای ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه بهتر و یا به خاطر شرایط بهتر کاری، قصد انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 را داشته باشند و یا به هر دلیلی دیگر نخواهند و نتوانند تحصیل خود را در مقطع دکتری دانشگاه آزاد ادامه بدهند.

در همه موارد، دانشجویان باید شرایطی را طی کنند و هزینه‌ای را پرداخت کنند که همواره مورد سوال دانشجویانی است که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارند.

در این مقاله ما در مورد جزییات و روند انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 برای دانشجویانی که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارند، به طور مفصل توضیح داده‌ایم.

هزینه انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98

انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 مانند انصراف از دیگر مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد، هزینه دارد که در گذشته این هزینه‌ خیلی بیش‌تر بود. در گذشته دانشجویان بعد از یک سال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، اگر قصد انصراف از تحصیل را داشتند، می‌بایست شهریه کل دوره تحصیل خود را در قالب هزینه انصراف از تحصیل پرداخت می‌کردند و لیکن اخیرا دانشگاه آزاد اسلامی هزینه انصراف از تحصیل خود را اصلاح کرد و کاهش داد لذا دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که قصد انصراف از تحصیل در این دانشگاه را دارند، برای انصراف از تحصیل متحمل هزینه کم‌تری می‌شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده‌اند، و در این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند و نیز واحد درسی اخذ کرده‌اند (شامل دانشجویان با آزمون و یا بدون آزمون) به هر دلیلی اگر تقاضای انصراف از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را داشته باشند، بایستی هزینه انصراف از تحصیل به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت نمایند. لازم است دانشجویان در مورد هزینه انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 بدانند که دانشجویان همه مقاطع تحصیلی باید بابت هزینه انصراف از تحصیل خود در دانشگاه آزاد اسلامی، معادل یک و نیم برابر شهریه ثابت یک نیم‌سال تحصیلی را طبق تعرفه روز پرداخت نمایند.

اما پرداخت هزینه انصراف از تحصیل استثنایی دارد که برخی دانشجویان را از پرداخت این هزینه معاف می‌کند؛ دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که از طریق آزمون در همان واحد دانشگاه آزاد اسلامی و یا دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند و قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی را داشته باشند از پرداخت هزینه انصراف معاف هستند.

مهلت و زمان انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98

انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 بازه زمانی خاصی ندارد و دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در هر زمانی از سال که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد را داشته باشند می‌توانند برای آن اقدام کنند و درخواست انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را به دانشکده خود ارائه دهند، ولیکن دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد باید به این مهم توجه کنند که برای اینکه بتوانند از دکتری دانشگاه آزاد انصراف دهند باید یک‌سال از تحصیل آن‌ها در دکتری دانشگاه آزاد گذشته باشد. چنانچه در مورد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 سوال و یا ابهامی دارید می‌توانند از مشاوران تحصیلی صدای مشاوران راهنمایی بخواهید.

ضوابط و شرایط انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98

دانشجویان برای انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98، بایستی روندی را طی کنند که ما در ادامه به جزییات آن روند اشاره می‌کنیم. بر اساس آنچه که دانشگاه آزاد اسلامی در مورد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 برای دانشجویان اعلام کرده است؛ دانشجویانی که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارند در اولین گام بایستی به کارشناس آموزش دانشکده خود مراجعه کنند و فرم درخواست انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد اسلامی را از او دریافت کنند و سپس نسبت به تکمیل آن فرم اقدام کنند.

دانشجو باید فرم درخواست تکمیل شده انصراف خود را به حوزه ریاست دانشکده خود تحویل دهد. سپس درخواست دانشجویانی که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارند از طریق ریاست یا معاونت دانشکده دانشجو به ستاد آموزش ارسال می‌گردد. ریاست یا معاونت دانشکده دانشجو این درخواست را بوسیله‌ی اتوماسیون اداری برای صدور حکم انصراف از تحصیل دانشجو ارسال می‌کند.

حکم انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 دانشجو بوسیله‌ی مدیرکل آموزش صادر می‌شود و به واحد دانشکده دانشجو ارسال می‌شود. بعد از اینکه دانشکده دانشجو، حکم انصراف از تحصیل دکتری دانشگاه آزاد 98 دانشجو را دریافت کرد، دانشجو بایستی دوباره به آموزش دانشکده خود مراجعه کند و برگ تسویه حساب ویژه دانشجویان انصرافی را از آموزش دانشکده خود گرفته و نسبت به تکمیل آن اقدام کند و نیز امضا قسمت‌های مختلف برگ تسویه حساب ویژه دانشجویان انصرافی را بگیرد.

پس از آن دانشجو بایستی دوباره به آموزش دانشکده مراجعه کند و اصل و کپی فرم تسویه حساب تایید شده را به همراه خود ببرد و به آموزش دانشکده خود تحویل دهد. در این زمان است که دانشجویی که قصد انصراف از دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارد می‌تواند همه‌ی مدارک تحصیلی خود را از آموزش دانشکده خود دریافت کند.

جهت مشاوره در زمینه انصراف دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید