انتشار 2 دفترچه کنکور مجزا برای کنکور 98

زمان و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه انتشار 2 دفترچه کنکور مجزا برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

خبر انتشار 2 دفترچه کنکور مجزا برای کنکور 98

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، خبر انتشار 2 دفترچه کنکور مجزا برای کنکور 98 را اعلام کرد. برای کنکور 98 انتشار دو دفترچه کنکور را خواهیم داشت. برگزاری کنکور ۹۸ با سال های گذشته متفاوت است و دفترچه هایی که درسال 98 برای ثبت نام دانشجویان منتشر می شود با سال های گذشته متفاوت خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات اعلام کرد، در دفترچه های کنکور 98 بیش از 70 درصد ظرفیت دانشگاه ها در دفترچه ذکر نمی شد؛ در سال 98 ،  2 دفترچه کنکور مجزا برای داوطلبان منتشر می شود، یکی برای داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور ندارند و دیگری برای داوطلبانی است که مایل به شرکت در کنکور هستند. در این دفترچه ها داوطلبانی که دارای معدل های مجاز به ثبت نام در کنکور هستند نیز ذکر می شود، بر این اساس داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور ندارند می تواند به دانشگاه موردنظر خود مراجعه و به راحتی و بدون پرداخت هزینه برای کنکور ثبت نام کنند.

جدا شدن دفترچه رشته های بدون کنکور و با کنکور سراسری 98 در دستور کار شورای سنجش قرار گرفته است. درحال حاضر تنها تفکیک شدن دفترچه رشته های بدون آزمون مد نظر قرار گرفته و جزئیات دفترچه ها باید به تصویب شورای سنجش برسد. مصوبات دو دفترچه تا قبل از ثبت نام کنکور 98 مشخص می‌شود و به اطلاع داوطلبان میرسد.

دفترچه نهایی ثبت نام کنکور سراسری منتشر شد

در تاریخ 97/11/24 دفترچه نهایی برای ثبت نام نظام قدیم و نظام جدید کنکور سراسری منتشر گردید، برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور سراسری 98

از آنجایی که هر ساله با داوطلبانی از کنکور مواجه هستیم که در زمان ثبت نام کنکور با مشکل مواجه می شوند در صدد آمدیم تا در این مقاله نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 به طور کامل توضیح دهیم. همچنین اگر در سیکل ثبت نام کنکور سراسری 98 با مشکل مواجه شدید مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 98 ما را حتما مطالعه نمایید.

راهنمای ثبت نام کنکور سراسر 98

داوطلبان کنکور 98 می توانند جهت مشاوره و ثبت نام کنکور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

 

ثبت نام بدون کنکور 97-98

پیرو قوانین جدید مصوب، تمامی دانشگاه ها ثبت نام بدون کنکور خواهند داشت، (پردیس بین الملل دانشگاه های دولتی و برتر کشور نظیر دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه بهشتی و سایر دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد، پیام نور، موسسات غیرانتفاعی و… ) مجاز به پذیرش بدون کنکور برای 80 درصد از ظرفیت پذیرش خود می باشند. یعنی 20 درصد ظرفیت دانشگاه از طریق قبولی در کنکور تکمیل می شود و برای تکمیل 80 درصد باقیمانده ، مجاز به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور هستند، لازم به ذکر است که امکانات تحصیل برای ورودیان بدون کنکور و با کنکور یکسان است و ارزش مدرک هر دو گروه برابر است. عنوان بدون کنکور در مدارک فارغ التحصیلات ذکر نمی شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور در هر دانشگاه متفاوت می باشد، اگر مقاضی ثبت نام بدون کنکور هستید ، برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور، دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور 98 ، مشاوره انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه انتشار 2 دفترچه کنکور مجزا برای کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید