اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 تمامی نتایج پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز، نیمه متمرکز و چند برابر ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی 98 که پذیرش آنها بر اساس آزمون و یا بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل کل کاردانی ) می باشد ، اعلام خواهد شد. و همانطور که میدانید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 و انتخاب رشته آن همزمان صورت میگیرد پس یک اعلام نتایج کلی نیز برای آزمون کارشناسی ناپیوسته خواهیم داشت.

برای مشاهده زمانبندی ثبت نام کاردانی به کارشناسی کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98

هم اکنون زمان دقیقی از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 اعلام نشده است اما اگر بخواهیم به سالهای گذشته نگاه کنیم، زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98 در شهریور ماه میباشد و داوطلبان از مهم ماه میتوانند در دانشگاه حضور یابند.جهت اطلاع از زمان دقیق دریافت نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 98 عضو کانال تلگرام شوید.

 

پذیرش دانشجو در رشته‌های مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت، محیط ساخت پروتزهای دندانی و مدارک پزشکی ،صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می پذیرد.

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 97 - 98

نحوه دریافت نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

نحوه دریافت اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود و داوطلبین به دو روش در زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 قادر به دریافت نتایج آزمون خود خواهند بود. روش اول جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فردی است. بدین صورت که داوطلب در اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی با وارد کردن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و سال تولد خود می تواند اقدام به دریافت اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 98خود نماید. روش دیگری که فرد می تواند در زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98 اقدام به دریافت نتایج خود نماید ، جستجو بر اساس شماره داوطلبی و مشخصات فردی می باشد. بدین صورت که داوطلب با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد خود اقدام به دریافت اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی خود نماید. صدای مشاور این امکان را برای شما داوطلبین در نظر گرفته است تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی صدای مشاور دریافت کارنامه کاردانی به کارشناسی 98 خود را به مشاوران صدای مشاور بسپارید.

 

جهت اطلاع از سهمیه های انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 98 کلیک کنید

بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی، داوطلبانی که پذیرفته نشده اند می توانند برای ادامه تحصیل دوباره در کنکور شرکت کنند.و یا اینکه لیست دانشگاه هایی که بدون کنکور دانشجو می پذیرند را پیدا کنند.سپس دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند و سپس برای ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

پس اگر در دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته نشده اید، اصلا ناراحت نباشید!

شما می توانید از طریق دیگری وارد دانشگاه شوید. اگر نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی شما ناراحت کرده،آرام باشید و با مشاوران و متخصصان صدای مشاوران تماس بگیرید تا بهترین راه حل را در کمترین زمان و بدون طی مسیری طولانی در اختیار شما قرار دهند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید