نحوه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ در سال 1400 مطلع می شوید. برای دریافت نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و نتایج آزمون مدارس دبیرستان فرهنگ را دریافت کنید. بعد برگزای آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان فرهنگ سال 1400 ، دانش آموزان در انتظار اعلام نتایج خواهند بود. اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ به صورت اینترنتی نخواهد بود.

نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ اعلام شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدراس فرهنگ حدود یک هفته پیش از برگزاری آزمون  خواهد بود و ثبت نام در آزمون از طریق اینترنتی و با تکمیل فرم پیش ثبت نام انجام می شود. امکان دریافت کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ، از طریق تماس تلفنی نیز فراهم می باشد.

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ در ادامه توضیح داده شده است.

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ سال 1400

داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه که برای تایید و ممهور شدن به مهر آموزشگاه به مدیر واحد آموزشی محل تحصیل فعلی خود، تحویل داده اند ، در آزمون شرکت می کنند. ورود به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس فرهنگ ممنوع است.

زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ دهه اول مرداد 1400 خواهد بود. دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای اطلاع از زمان اعلام نتایج با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیریند.

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

اگر از ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ جا مانده اید، می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون بعدی، و اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ روی لینک های زیر کلیک کنید:

زمان و شرایط ثبت نام مدارس ورودی مدارس فرهنگ

دبیرستان فرهنگ

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ

نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس فرهنگ به صورت اینترنتی نبوده و نحوه دریافت نتایج به صورت حضوری می باشد. لازم است داوطلبان با مراجعه به مدارس فرهنگ مورد نظر از نتایج این آزمون اطلاع پیدا نموده و در صورت قبولی ، با ارائه مدارک مورد نظر در این مدارس ثبت نام نمایند.

نتایج آزمون مدارس فرهنگ تهران، نتایج آزمون مدارس فرهنگ کرمان، نتایج آزمون مدارس فرهنگ مشهد،
نتایج آزمون دبیرستان های فرهنگ استان کرمان هم اکنون در سامانه این مدارس منتشر گردید. دانش آموزان پذیرفته شده می توانند با توجه به اطلاعیه های بعد برای ثبت نام در مدرسه اقدام کنند.

دانش آموزان مدارس فرهنگ از میان دانش آموزان پایه نهم ، براساس آزمون ورودی مدارس فرهنگ شهرها انتخاب می شوند. برای دریافت نتایج آزمون مدارس فرهنگ از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ

به اطلاع می رساند نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ از منوی دریافت کارنامه قابل مشاهده می باشد. در ضمن دانش آموزان پذیرفته شده بایستی جهت ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 18 مرداد تا دوشنبه مورخ 25 مرداد 1400 به مرکز پذیرفته شده خود مراجعه نمایند

دانش آموزان گرامی جهت ثبت اعتراض به نتیجه آزمون (حداکثر تا روز دوشنبه 1400/05/25) می توانند پس از وارد کردن کد ملی خود متن اعتراض خود را ثبت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس فرهنگ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید