استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

استخدام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

جهت مشاوره در زمینه استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سال 99 تا 18 تیر ماه 99 است. استخدام دانشگاه خاتم الانبیا از میان داوطلبان دارای مدرک دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد برای خدمت در نقاط پدافندی ایران در طیف های نظامی و کارمندی ، همرزم خانم و آقا می پذیرد.

در این صفحه از جزئیات شرایط استخدام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا مطلع خواهید شد. حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کارشناسی 28 سال، کارشناسی ارشد 29 سال ، کارمندان علمی 26 سال و کارمندان تجربی 30 سال است.

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه های افسری سپاه ارتش و نیروی انتظامی کلیک نمایید:

زمان ثبت نام استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

مطابق تقویم آموزشی آزمون استخدامی دانشگاه خاتم الانبیا، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون به شرح زیر است: (اگر از ثبت نام جامانده اید برای اطلاع از زمان ثبت نام بعدی تماس بگیرید)

  • داوطلبان لازم است با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز در بند (پ) از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۰ تا ۹۹/۰۴/۱۸ در ساعات اداری (۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) یکی از روزهای هفته(در روزهای پنجشنبه تا ساعت۱۲:۰۰) با توجه به محل سکونت خود به یکی از دفاتر استخدام مندرج در آگهی مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
    ۲- ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود، لذا به مدارکی که با پست ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • زمان ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا : برای اطلاع با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

متقاضیان گرامی می توانند برای استخدام دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا و استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا، این صفحه را به دقت مطالعه نمایند و واجدین شرایط ، برای ثبت نام در آزمون استخدام ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند.

استخدام دانشگاه خاتم الانبیا 99

استخدام هیئت علمی در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از میان دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت پیمانی انجام می شود.

شرایط عمومی استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

ستخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در سال 99
قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای ادامه راه شهیدان و به منظورتامین نیروی انسانی موردنیاز ازبین جوانان مومن ، ولایتمدار و انقلابی ، از بین دارندگان مدرک دیپلم در رشته های مندرج در آگهی برای طیف درجه داری به صورت رسمی و پیمانی (5 ساله) همرزم می پذیرد.
۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در آزمایش های ورودی برابر مقررات استخدامی ۷- داشتن مدرک‌ فارغ‌التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.

شرایط اختصاصی استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

مدرک تحصیلی : قبولی دیپلم متوسطه
رشته تحصیلی : ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ومعارف اسلامی، فنی و حرفه ای (گرایشهای الکترونیک ، الکتروتکنیک و مکاترونیک)، کارو دانش ( گرایشهای برق صنعتی و الکترونیک صنعتی)
شرط معدل : حداقل معدل کل 13 و کتبی 10

حداکثر سن ۴۰ سال تمام می باشد.
تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.
استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد. (استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).
فرزندان معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر از شرط سن و معدل معاف می باشند.
فرزندان کارکنان نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران از امتیاز های مصوب برخوردار می شوند.

امتیازات و مزایای استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

داوطلبان در صورت تغییر وضعیت به هیئت علمی وزارتی تابع قوانین و مقررات وزارت علوم و فناوری از نظر حقوق و مزایا خواهند بود.
داوطلبان در طول مدت خدمت پیمانی از حقوق و مزایا و امتیازات برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند بیمه خدمات درمانی برای خود عائله تحت تکفل (تنها همسر و فرزند مستخدم)،کارت اعتباری خدمات حکمت کارت ،بیمه عمر و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود بهره مند می‌گردند.

نحوه جذب و استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

پس از ثبت نام داوطلبان صلاحیت عمومی آنان در هیئت اجرایی جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران بررسی می گردد.
داوطلبان حائز شرایط حداقل ۲ ترم تحصیلی به صورت مدرس مدعو غیرسازمانی در دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) بکارگیری شده تا فرصت فعالیت های آموزشی و پژوهشی برای آنان فراهم گردد.
پس از کسب شرایط صلاحیت علمی (حداکثر ۲ سال)توسط داوطلبان بررسی صلاحیت علمی داوطلبان بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده در هیئت اجرایی جذب انجام و در صورت تایید و کسب امتیازات لازم ،سوابق جهت صدور حکم هیئت علمی پیمانی به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ارسال می‌گردد.

در صورت صدور حکم پیمانی توسط وزارت پیش گفته ، هم زمان حکم استخدام پیمانی داوطلبان در ارتش نیز صادر و از آن تاریخ بمدت ۲ تا ۴ سال فرصت خواهند داشت تا اقدامات لازم جهت تبدیل وضعیت آزمایشی به رسمی را انجام دهند(تا قبل از دریافت حکم هیئت علمی پیمانی وزارتی فعالیت حق التدریس داوطلبان تمدید یا به صورت قرار دادی ادامه همکاری خواهند داد).
در صورت عدم احراز شرایط عضویت هیئت علمی سازمان مجاز است به خدمت پیمانی داوطلبان خاتمه دهد.
برای داوطلبان دوره کوتاه مدت کارمندی(آشنایی با ارتش)پیش بینی و اجرا خواهد شد.
متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده‌اند ، واجد شرایط استخدام مجدد به صورت پیمانی نمی‌باشند.

 

 

۱- دو قطعه عکس ۴×۳

۲-روگرفت کارت ملی و شناسنامه از تمام صفحات

۳-روگرفت کا رت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به خدمت یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت.

تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

۴- روگرفت مدرک تحصیلی .

۵- خانواده درجه یک شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال، روگرفت مدرک معتبراز سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتیازات مصوب ارسال نمایند.

۶-دارندگان مدارک تحصیلی که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند ، باید گواهی اتمام طرح خود و یا معافیت ازآن راهنگام ثبت ‍‍‍‌نام ارائه نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه خاتم الانبیا

۲- به مدارکی که پس از تاریخ تعیین شده واصل شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

زمان استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا :

زمان آغاز استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا از خرداد  ماه است. قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)ارتش جمهوري اسلامي ايران برای ادامه راه شهیدان و به منظورتأمین نیروی انسانی موردنیاز ازبین جوانان مومن ، ولایتمدار و انقلابی که دارای یکی از مدارک دیپلم ،کارشناسی ،کارشناسی ارشد در رشته‌های مندرج در آگهی جهت انجام خدمت در تمامی نقاط پدافندی جغرافیایی ایران اسلامی در طیف های نظامي و کارمندی همرزم مي‌پذيرد.

شرايط عمومی استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2- متدین به دین مبین اسلام، دارای روحیه انقلابی، سلحشوری، رزمندگی، ایثار وشهادت طلبی و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی

3- كساني كه به عنوان عضو به ارتش ج . ا . ا مي پيوندند بايد براي رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداري از استقلال و تماميت ارضي و نظام ج . ا . ا و ادامه راه شهيدان ، آمادگي انجام ماموريت در هر جايي را داشته باشند.

4- شاخصه هاي تدين و انقلابي بودن اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار مي گيرد.

5- استخدام افراد بر مبناي مرتفع نمودن مشكلات اقتصادي آنان نبوده و جذب و استخدام بر اساس نياز سازمان مي باشد.

6- داشتن انگيزه خدمتي ، روحيه ايثار و فداكاري.

7- نداشتن سوء پیشینه کیفری، سیاسی و اخلاقی

8- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی

9- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد160 سانتیمتر)

10- موفقیت در آزمایش های ورودی(علمی، روان سنجی، عقیدتی، مصاحبه حضوری و آمادگی جسمانی)

11- داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با معدل کل حداقل 14 (دارندگان معدل بالاتر در اولويت بوده و فرزندان معظم شهداء، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی با ارائه مدرک معتبر و مورد تائید نهادهای مراکز استانها از اعمال شرط معدل معاف می‌باشند)

12- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی

13- محل خدمت بر اساس یگانهای تعیین شده مندرج در جداول (الف) و (ب) و پس از خاتمه دوران آموزشی خواهد بود.

14-داشتن کارت پایان خدمت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی و یا برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت.

15- سپردن تعهد خدمتی 5 ساله برای نظامیان و 6 ساله برای کارمندان برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران.

16- آمادگی انجام ماموریت در هر منطقه ای که قرارگاه تعیین نماید.

شرایط اختصاصی آزمون استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

(1) حداکثر سن براي داوطلبان كارشناسي 28 سال  ،کارشناسی ارشد 29سال، کارمندان علمی 26 سال  و کارمندان تجربی 30سال مي باشد.

تبصره الف: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده‌اند طول مدت خدمت انجام شده به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

تبصره ب: فرزندان معظم شهدا ، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن معاف می باشند.

(2) استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد. (استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

(3) داشتن دیپلم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و گواهینامه مهارت فنی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تخصص های کارمندان تجربی (جدول ب) الزامی می باشد.

(4) داوطلبان بومی استان و شهرهای یگان خدمتی تعیین شده وهمچنین کارکنان قراردادی (ماده 37 ق .آجا) در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) آجا که دارای تخصص های مورد نیاز می باشند، از اولویت استخدام برخوردارند.

(5) فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ارائه مدرک معتبر از امتیازهاي مصوب از جمله یک نمره تخفیف معدل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برخوردار می شوند.

(6) متقاضیان دارای سابقه بسجی فعال از نیم نمره تخفیف در معدل بهره مند می شوند.

تبصره 1: متقاضیانی که قبلا بصورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند واجد شرایط استخدام مجدد بعنوان پیمانی نمی باشند.

تبصره 2: دارندگان مدارکی که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند بایستی در زمان ثبت نام روگرفت گواهی اتمام طرح و یا معافیت از آن را ارایه نمایند.

امتیازات و مزایای استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

1- کارشناسان ارشد پس از فراغت از دوره آموزشی به درجه ستوانیکمي و كارشناسان به درجه ستواندومي نايل شده و ضمن برخورداری از حقوق و مزایای درجه مذکور ، برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت ادامه خواهند داد (حداکثر مدت آموزش رزم مقدماتی 9 ماه برای نظامیان و 1 ماه برای کارمندان به صورت شبانه روزی خواهد بود).

2- استخدام شدگان از تسهيلات وام‌هاي مصوب، كارت اعتباري حكمت، بيمه خدمات درماني و بيمه عمر براي خود و عائله تحت تكفل(تنها همسر و فرزند مستخدم) و ساير خدمات رفاهي برابر مقررات و امکانات موجود برخوردار خواهند شد.

3- مدت قرارداد خدمت پیمانی برای نظامیان (جدول الف) 5سال و برای کارمندان(جدول ب) 6 سال بوده که پس از اتمام خدمت پیمانی مقرر با توجه به نیاز سازمانی و سهمیه های موجود به یکی از دو روش زیر با شخص ذینفع رفتار خواهد گردید :

الف) تبدیل به رسمی ب) رهایی از خدمت

4- کارکنان پیمانی پس از خاتمه مدت قرارداد خدمت پیمانی ، استحقاق دریافت کارت پایان‌خدمت دوره ضرورت را خواهند داشت.

پ)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

1- دو قطعه عکس 4×3 .

2-اصل شناسنامه و کارت ملی.

3- مدرکی که نشان دهنده وضعیت خدمتی داوطلب باشد. شامل کارت پایان خدمت ، گواهی اشتغال به خدمت، کارت معافیت دائم غیر پزشکی برگه اعزام به خدمت، گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر.

تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

4- اصل گواهینامه مدرک تحصیلی و گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای ویژه کارمندان .

5- خانواده درجه یک شهدا،جانبازان،آزادگان،فرزندان نظامی و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه در مراکز استان ها جهت برخورداري از امتيازات مصوب ارائه نمایند. در غیراینصورت امتیازی محاسبه نخواهد شد.

تذکر1: با توجه به عدم استرداد مدارک تحویلی، ارایه اصل مدارک صرفا جهت رویت و مطابقت با روگرفت مدارک دریافتی بوده و از تحویل اصل مدارک به مسئولین دفاتر عضویابی جهت ثبت نام اکیدا خودداری گردد.

تذکر2: با توجه به غیر قابل برگشت بودن وجوه واریزی، به داوطلبان توصیه میگردد قبل از واریز وجه از دارا بودن کلیه شرایط ثبت نام، اطمینان حاصل نمایند.

در صورت تكميل سهميه در هر رشته ، ثبت نام متوقف خواهد شد .

 نشانی محل های ثبت نام آزمون استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

1- تهران : اتوبان بسيج مستضعفين – سه راه تختي- اتوبان هجرت – قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء (ص)آجا – ساختمان مالک اشتر- مديريت گزينش و استخدام – تلفن: 35922199-021

2 – تهران : تهرانسر – بلوار گلها – جنب بانک سپه – منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع) – دفتر استخدام – تلفن: 44518950-44535570-021

3- اصفهان : خانه اصفهان- حدفاصل4 راه نیروی هوایی و میدان شهید علیخانی- جنب فروشگاه شمس- دفتراستخدام- تلفن: 34407145-031

4- تبریز : جاده آذر شهر – منطقه پدافند هوايي شمال غرب – دفتر استخدام– تلفن: 34301370-041

5- بوشهر : ميدان حر – جنب بيمارستان تامين اجتماعي – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائي جنوب –تلفن: 4551439-0771

6- مشهد : انتهای خیابان نخ ریسی – منطقه پدافند هوایی شمال شرق – جنب بانک سپه – دفتر استخدام – تلفن: 33442828-051

7- بابلسر : جاده بابلسر به ساری – گروه پدافند هوایی بابلسر – دفتر استخدام – تلفن: 35340033-011

8- اراک : کیلومتر 4 جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر- فرماندهي آموزش‌هاي درجه داری حضرت علی اکبر(ع) – دفتر استخدام- تلفن: 34132760-086

9- كرمانشاه : بلوار شهيد كشوري – نرسيده به ميدان امام – مهمانسراي نگين – دفتر استخدام – تلفن : 4733444-0833

10- اهواز : اتوبان شهيد ستاري – گروه پدافند هوايي اهواز – دفتر استخدام – تلفن : 3909015-0611

11-کرمان: بلوار جمهوری اسلامی – جنب فرودگاه- گروه پدافند هوایی کرمان- تلفن: 32818519-034

12- زاهدان: کیلومتر 3 جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان – تلفن: 33216002-054

13- بندرعباس : شهرک شقو-دفتر استخدام منطقه جنوب شرق(بندرعباس)تلفن 33701515-076

جهت مشاوره در زمینه استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید